Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px80


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben Frederic, 29 jaar en Afkomstig uit Gent en eigenaar geworden van deze PX80! Staat al even stil en moet terug opgestart worden. Dus er is wel wat werk voor de boeg. Voor de rest een heel goed bewaard gebleven exemplaar. Stond een paar jaar terug op autoworld (70 jaar Vespa) 

De bedoeling is hem technisch in topstaat te brengen en veel ritjes te maken. Papieren zijn al aangevraagd bij de Douane (stond op duitse papieren) dus dat komt ook al goed. 

Tips of advies in welke vorm dan ook zijn zeker welkom!

Groetjes

Frederic 

20200506_163654.jpg

20200506_163712.jpg

20200506_163736.jpg

  • Like 5
Link naar reactie

Nog met de originele cilinder?
 

DR heeft een leuke 135 en zelfs 177 met ingekorte cilinderschort voor PX80 B)

Link naar reactie
1 uur terug, Frederik9111 zei:

Nog met de originele cilinder?
 

DR heeft een leuke 135 en zelfs 177 met ingekorte cilinderschort voor PX80 B)

Volgens ik denk wel. Maar moet hem eerst aandachtig bestuderen. Ik heb de tuningkitjes al gevonden op internet :D Makkelijk te installeren? 

Link naar reactie

Zeer mooi exemplaar! Zou zelf 80 cc wat te weinig vinden om mee te touren maar zeker leuk!

Link naar reactie

Gho... een 80cc haalt met rugwind en berg af een weerzinwekkende top van 70km/u (mits wat geduld).

3 op 4 van wat er vandaag nog van rondrijdt heeft ondertussen een 135cc upgrade gekregen, vermoed ik. Mits aangepaste vertanding en goed uitlaatje kan je dan iets vlotter en veiliger mee met het huidige stads/gewestsverkeer. :) 

  • Haha 1
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Ferme vespa! 

Vraagje hoe heb je het kunnen regelen ivm duitse papieren, ben ook van plan een px bij te kopen(voor madam), heb eentje gevonden in Nederland px80 met duitse papieren voor ik ga kijken wil ik toch eerst even weten hoe het in zijn werk gaat

@Rossocorsa

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...