Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorstellen + oproep


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik ben Pieter en ben nieuw op het Vespaforum, de reden dat ik lid ben geworden is omdat ik opzoek ben naar een Vespa PK 50 XL die ik in 2016 verkocht hebt. achteraf gezien een domme keuze, de Vespa is van mijn moeder geweest en zou hem heel graag terug vinden voor haar! Ik heb het chassisnummer en nog een een kopie van het gelijkvormigheidsattest. De vespa is verkocht in 2016 en werd de dag erna verloot via een tombola op een evenement in Antwerpen. Ik heb er een foto van gevonden op de facebookpagina van het evenement  (https:www.facebook.com/groups/287882258680/about/). Ik heb mijn oproep al in verschillende groepen op facebook gezet en daar werd mij aangeraden het hier eens te vragen. Kent u de persoon die mijn PK50XL heeft gewonnen in 2016 of heeft u zelf een PK50XL? Gelieve iets te laten weten en dan kan ik het chassisnummer vergelijken. Ik heb er heel veel voor over om deze Vespa terug te krijgen.

 Alvast bedankt! 
 

95499401_1349238128598776_3013006329368281088_n.jpg

vespa.png

1534350_10201509874145835_5052185317573337195_n.jpg

  • Like 2
Link naar reactie

Dag Bicamolu,

Het was inderdaad een te vluchtige beslissing, had de vespa op kapaza gezet en dezelfde avond laat stond er nog iemand om hem te komen halen, de koper keek zelfs niet na of de Vespa startte, hij moest de dag erna verloot worden op het evenement en het was dus dringend, hij was verkocht voor dat ik het eigenlijk goed doorhad wat ik gedaan had...

  • Triest 2
Link naar reactie

Hey Pieter,

Zonde inderdaad, ik (en vele van dit forum) waren aanwezig bij die tombola. Had nieteens ruimte in mijn auto om hem mee te nemen. Maar toch een lootje gekocht en gewacht tot de trekking. Volgens mij was het destijds een standhouder die hem heeft gewonnen. Grote kans dat hij die weer heeft doorverkocht. Misschien eens Sam de Coussemaker contacteren of Christiaan Dozy. Die waren er destijds ook en kunnen je (als standhouders) meer info geven. 

  • Like 1
Link naar reactie

Hey Daan,

Ik heb de man die de Vespa is komen kopen gevonden gisteren, die is nu op zoek naar degene die hem gewonnen heeft, hij twijfelde tussen een paar mensen, hij ging ze opbellen en vandaag iets laten weten, ik ben nu zo dichtbij, zou spijtig zijn als hij doorverkocht is en er geen gegevens meer van koper aanwezig zouden zijn

  • Like 1
Link naar reactie
24 minuten geleden, Daan zei:

Dat is balen, 

Alle opties besproken, of bied je te weinig?

Het gaat hem niet over het geld heb ik het idee, daar is het nog niet eens tot gekomen, hij heeft hem gedeeltelijk opgeknapt, en vind dat hij een sterke band heeft met de Vespa (wat ik snap), heb het verhaal uitgelegd, wij hadden hem 32 jaar, dan hebben we hem verkocht, hij heeft hem sinds vorige maand 4 jaar (band na 4 jaar vs na 32 jaar) maar hij vond zijn verhaal sterker dan het onze denk ik, spijtig maar ik verwijt hem niets, ga een keer een bod uitbrengen en zien of het misschien dan toch over het geld gaat... ik houd jullie up-to-date

  • Like 1
Link naar reactie

Koop onderstussen een ander projectje kun je alvast wat technische ervaring opdoen. Ik heb er hier nog genoeg staan. tegen bijna ieder budget. :P

Link naar reactie

 Als je dan toch zo "verslingerd" bent aan die rode PK 50 XL en de eigenaar wil hem toch niet verkopen...waarom koop je dan gewoon geen andere rode PK 50 XL in heel goede staat ?

Dan heb toch een beetje het gevoel dat je hem terug hebt gevonden, Pieter... ( ook al begrijp ik best dat je de Vespa van je moeder... kost wat kost wil terug hebben )...:)

  • Like 2
Link naar reactie
37 minuten geleden, Vespaciao zei:

 Als je dan toch zo "verslingerd" bent aan die rode PK 50 XL en de eigenaar wil hem toch niet verkopen...waarom koop je dan gewoon geen andere rode PK 50 XL in heel goede staat ?

Dan heb toch een beetje het gevoel dat je hem terug hebt gevonden, Pieter... ( ook al begrijp ik best dat je de Vespa van je moeder... kost wat kost wil terug hebben )...:)

Hey!

Klopt, vanaf het begin wou ik de Vespa terugkrijgen maar ik had altijd al wel het scenario in mijn hoofd dat als ik hem niet zou terugvinden, dan zou ik een andere kopen waar ik aan kan sleutelen, wil niet een die perfect inorde is want daar heb ik niets aan, ben dus opzoek naar een pk50xl om aan te sleutelen. Het was leuk geweest als het echt dezelfde was maar dat chassisnummertje kijk je niet op als je aan het rijden bent, ben er zeker van dat als hij er hetzelfde uitziet dat het gevoel ongeveer wel hetzelfde zal zijn!

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...