Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Teveel onderverdelingen?


Teveel onderverdelingen  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Oldies, Smallframes en P-forums terug bijeenvoegen?

    • Ja
      1
    • Nee
      11
    • Ja, mits de oude onderverdelingen blijven bestaan als tags
      1

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen


Aanbevolen berichten

De meeste gebruikers gaan via de Activiteit pagina of Zoekfunctie.

Bij het aanmaken van topics moet er gekozen worden uit een 30 subforums.

Dus om te beginnen: Oldies, Smallframes en P-forums terug bijeenvoegen?

Het is bvb mogelijk om tags te gebruiken ipv subforums.

Deze poll blijft een tweetal weken staan.

Link naar reactie
  • dave vastgeprikt en In de kijker dit topic

Zou dat niet doen. Ik bezoek idd ook via activiteit. Maar als ik snel ergens moet zijn, dan is dat wel handig.
Wat ik wel logischer dan small, oldies en P zou vinden, is small, large en wide. ;)

 

Link naar reactie

Volgens mij kan het vooral verwarrend werken voor mensen die nieuw zijn op het forum.  Als me, als "nieuweling" moet kiezen tussen 30 subforums bestaat de kans dat men afhaakt of dat men in het verkeerde forum post omdat men nog geen totaalzicht heeft op heel het forum. 

In ieder geval een dikke proficiat voor het goede werk van de admins.  Dit is enige Nederlandstalige forum die het sinds 2006 (dat ik weet) nog even aantrekkelijk en boeiend is. 

Groetjes, nero. 

  • Like 2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
  • dave wijzigde de titel naar Teveel onderverdelingen?
  • 1 jaar later...
Op 1/5/2020 om 15:08, nero zei:

Volgens mij kan het vooral verwarrend werken voor mensen die nieuw zijn op het forum.  Als me, als "nieuweling" moet kiezen tussen 30 subforums bestaat de kans dat men afhaakt of dat men in het verkeerde forum post omdat men nog geen totaalzicht heeft op heel het forum. 

In ieder geval een dikke proficiat voor het goede werk van de admins.  Dit is enige Nederlandstalige forum die het sinds 2006 (dat ik weet) nog even aantrekkelijk en boeiend is. 

Groetjes, nero. 

Hoewel het de laatste tijd toch wel erg rustig is.

Zelfs nu het binnenklusweer is begonnen zie ik weinig gebeuren.

Ik vind dat heel erg jammer, de levendige discussies die soms op één avond gevoerd werden waren een zak chips en een biertje meer dan waard 🤣

Tot enige tijd terug was er elke dag wel wat nieuws te beleven. Jammer dat een forum toch een beetje afsterft.

Link naar reactie

Een T5 en een Cosa waren qua uiterlijk indertijd ook al te modern voor velen. Dat zijn naar mijn bescheiden mening motorisch wel de beste verder ontwikkelde handgeschakelde scooters die Piaggio ooit heeft uitgebracht.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...