Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jammer


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Toch jammer van al die mooie Vespa die te koop staan met amper wat kilometers op de teller. Wat bezielde die mensen toch... wat je tegenwoordig ziet passeren van zoekertjes... De mijne had het eerste jaar 5000 km op de teller... en van zodra het kan haal ik ze van stal. Niets zo fijn als de vrijheid op een mooie Italiaanse.

  • Like 2
Link naar reactie
6 uur geleden, JoinkeGTS zei:

        Niets zo fijn als de vrijheid op een 'mooie Italiaanse'...

                                                                                                       ...je haalt de "woorden uit mijn mond" ;)

  • Like 2
Link naar reactie

Jammer, ik weet dat nog zo niet, er zijn nogal wat mensen die impulsief aankopen. Zo ne Vespa dat is toch iets tof hé, ze kopen dat, verzekering verkeersbelasting helm jas, handschoenen, schoenen enz... en de eerste ritten is dat héél leuk maar zoals alles verwaterd dat bij veel mensen en dan komen ze tot de bedenking dat dat toch veel geld is voor weinig plezier, dus verkopen maar.

Er zijn er ook andere, zoals ik bv. Totaal niks kenende van Vespa, via een vriend die pas een 300gts gekocht had ook beslist om zo ene te kopen. Eerst samen wat ritjes gedaan, dan via internet wat liggen zoeken en ons eerste georganiseerde rit meegedaan enz... En daar zie je dan dat er een hele Vespa scene bestaat van oldtimers, zowel de Vespas als degene die er mee rijden. 

Zo een oude Vespa dat lijkt me toch wel leuk, dus eentje gekocht en helemaal gerestaureerd en dan een 2e en dan een derde. Moraal van het verhaal de GTS staat te koop met 6000 km op de teller want ik kan maar met ene tegelijk rijden en rij liever met mijn oudjes ( met nieuwe mekaniek) . 

Dus het is een keuze. Trouwens er staan ook héél véél oude Vespas te koop, ik denk dat er velen bang zijn voor de toekomst, keuring enz...

En ondertussen, afwachten tot we weer uit ons kot mogen.

  • Like 2
Link naar reactie
14 uur geleden, JoinkeGTS zei:

We mogen weer uit ons kot... joehoe!

...en dan zijn er nog steeds die "hun kot" amper gaan buitenkomen...vandaar waarschijnlijk die Vespa's met "lage kilometerstanden die te koop komen te staan" ;) :P

Weeral heel goed nieuws... voor diegenen die denken dat ze "veel gaan rijden" als ze een Vespa kopen "van iemand die dacht dat hij er veel mee ging rijden" ;) 

  • Like 1
Link naar reactie
7 uur geleden, Vespaciao zei:

...en dan zijn er nog steeds die "hun kot" amper gaan buitenkomen...vandaar waarschijnlijk die Vespa's met "lage kilometerstanden die te koop komen te staan" ;) :P

Weeral heel goed nieuws... voor diegenen die denken dat ze "veel gaan rijden" als ze een Vespa kopen "van iemand die dacht dat hij er veel mee ging rijden" ;) 

Bij mij heeft het jaren geduurd voor ik mijn eerste Vespa kocht... maar ik wist wat ik deed... met zo’n dagen staat mijn auto meer stil.

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb er meerdere... heb ook nog wat motoren en oldtimer auto's. Je kunt niet in of op alles rijden, dus komen er bij mij zo nu en dan wat km's bij. Bij mij is het met vlagen, in de winter reed ik alleen maar motor (bmw gs) en nu eigenlijk alleen maar mijn trabant 601 kombi. Zo heeft iedereen zijn beweegredenen.

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...