Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Accu plat door langdurig stilstaan


Bobbiefox

Aanbevolen berichten

Ik heb een GTS van 2017. Door langdurig stil te staan is mijn accu plat. Ik heb wel een druppellader maar die ligt in het opbergvak onder het zadel :(. Gezien de accu volledig plat is kan ik het zadel niet openen. Heeft iemand tips hoe ik de accu kan opladen of het zadel kan openen?

Link naar reactie

2 dingetjes zitten in mijn hoofd (kan nu niet kijken, want mijn gts staat niet thuis):

1. Zit er geen hendeltje verstopt in je handschoenkastje (linkerkant)

2. Sleutel in contact, induwen en draaien?

Link naar reactie
7 minuten geleden, DD_ves zei:

2 dingetjes zitten in mijn hoofd (kan nu niet kijken, want mijn gts staat niet thuis):

1. Zit er geen hendeltje verstopt in je handschoenkastje (linkerkant)

2. Sleutel in contact, induwen en draaien?

Klopt als het sap op is in de accu kan je via handschoenvakje zadel ontgrendelen.

Link naar reactie
8 uur geleden, Bowyer zei:

                                                        de handleiding lag zeker ook onder het zadel :lol:

…..neen...de "digitale handleiding" zat nog bij de Vespa- dealer op de "computer"...en gezien die door de "Corona-perikelen" allemaal gesloten zijn... ;) :P

  • Haha 1
Link naar reactie
16 uur geleden, Vespaciao zei:

…..neen...de "digitale handleiding" zat nog bij de Vespa- dealer op de "computer"...en gezien die door de "Corona-perikelen" allemaal gesloten zijn... ;) :P

uhu en youtube staat ook bij de dealert op de computert

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Op 26/4/2020 om 00:00, Bowyer zei:

de handleiding lag zeker ook onder het zadel:lol:

zet je accu tijdig aan de druppellader voorkomt een hoop stres. Ik heb een kabeltje aan de accu gemaakt dat uitkomt in de bak onder het zadel als ik enige tijd niet rijd sluit ik de lader aan op het kabeltje dan hoef je niet elke keer de accu afdekplaat los te maken.

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...