Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen, een nieuwe pk50s rijder


Wolly

Aanbevolen berichten

Dag,

Sinds kort ben ik eigenaar van een blauwe Vespa PK50s uit 1986. Althans, mijn dochters rijden er op, maar hij is van mij. Ze vonden zo'n mooie oude dame toch mooier dan een nieuwe scooter, gelukkig! Ik weet niet of het de originele kleur is (volgens mij wel), maar mogelijk kunnen de kenners dat zo zien!

spacer.pngspacer.png

Op termijn wil ik de scooter nog verder opknappen en wat zaken verbeteren. Maar hij is in ieder geval motorisch nagekeken en rijdt prima. 

  • Like 2
Link naar reactie
Op 15/4/2020 om 18:13, Wolly zei:

Ik weet niet of het de originele kleur is (volgens mij wel), maar mogelijk kunnen de kenners dat zo zien!

spacer.pngspacer.png

Op onderstaande link van een Italiaanse website staat er bij het model van 1985 wel cobalt blauw tussen, maar of dit dan de originele kleur is bij die van u is maar de vraag. Het ziet er wel goed uit voor zijn leeftijd. Misschien herspoten met originele kleurcode of effectief origineel... ;-)

1985 Vespa PK 50S
“BLU COBALTO” – (Tinta Piaggio originale n* P 8/10) – reperibile in commercio con il marchio Max Meyer n* codice: 7003M.

http://www.moto-center.it/page.php?id=10&titolo=codici-colori-vespa

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Wel vet ding al ben ik van iets meer van het "origineel". Die 60's lamp achterop en de 60's vespa logo's horen toch echt het 80's lamp en logo te zijn :-).

Maar smaken verschillen natuurlijk . Hij ziet er wel heel mooi uit kanp in de verf.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...