Jump to content
Vespaforum.be

Ape: wegbelasting / keuring ?

Recommended Posts

• 4 months later...

Er is een vrijstelling van wegenbelasting in België voor motorvoertuigen met een cylinderinhoud < 251cc anders moet je  € 59,53 per jaar betalen (tarief vanaf juli 2020)

Een motorkeuring staat op de planning voor 2020... Wat het gaat inhouden? wait and see

• Administrator changed the title to Ape: wegbelasting / keuring ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Adrian
      heren, 
      Gezocht voor iemand uit de buurt hier ...
      Een Ape 400 /501 >    rijdend 
      Tips ? dealers ? barnfinds  ? 

gr

• By sprima
      Ik ben nog op zoek achter enkele onderdelen (vooral koetswerk) voor een ape faro basso. Een goeie linker deur of enkel het kantelraam, lichten en de steunen ervan, nummerplaathouder en een goeie reservewielhouder.. Misschien dat er nog iemand gerief liggen heeft waar hij vanaf wil? 

Mvg, Stijn.
    • By philc
      Voor een korte filmopname in de Vlaamse Ardennen in de week van 8 maart ben ik op zoek naar een rijdende Piaggo Ape, 220 cc, met laadbak dus. 
      Weet of heeft er hier iemand één staan die ik een dag zou kunnen huren? Alvast geweldig bedankt voor de hulp!

• By Frank C
      Hallo allemaal
      Wij zijn net lid geworden, bij deze hebben wij ons een ape 350 van 1976 aangeschaft...hoop dat ik via dit forum wat wijzer wordt van onze ape.
      Groeten
      Frank
    • By Ape max
      Zijn er veel Piaggio ape rijders?
  • Create New...