Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klaprek voorkant gts hpe verwijderd


motorhan

Aanbevolen berichten

Hallo,

om de draad voor de nieuwe Navi Zumo xt aan te sluiten moest het klaprek en de de afdekplaat er af. dat is op zich geen probleem maar toen ik de afdekplaat terug zette en de bouten voor het klaprek er weer in wilde draaien bleek er in het bovenste gat geen moer meer aanwezig te zijn waar de bevestigingsbout in kon. wet iemand hoe dat origineel zit want bij het de 1e keer plaatsen had ik geen probleem maar nu was er alleen een loos gat. uiteindelijk heb ik via de bovenkant een moertje M6 aan de achterkant tegen het gat kunnen houden en zit de bout vast maar ik zou graag weten hoe dat origineel was. ik dacht dat ik wel iets hoorde vallen een metaalachtig geluid maar ook met een flexibele magneethouder kon ikm niks opvissen of voelen. beetje warrig verhaal maar voor de kenner toch wel duidelijk denk ik.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik verwacht dat er een plaatmoer heeft gezeten die naar beneden is gevallen ik heb er inmiddels een paar gekocht. Ik heb ook een inserttang gekocht waar je draadbussen/blinklinkmoeren  mee kan plaatsen helaas bleek de tang niet compleet dus kan hem niet gebruiken gekocht bij Aliexpres was niet duur maar als je er niks mee kan toch te duur. inmiddels een nieuwe set besteld dan kan ik de ontbrekende onderdelen zelf bijmaken.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...