Ga naar inhoud
Vespaforum.be

T5 km teller gezocht


sidvespa

Aanbevolen berichten

Zoals de titel zegt gezocht km teller T5 liefst analoog model , alle voorstellen welkom zowel werkend als in minder staat verkerend exemplaar 

grtz sidvespa 

aangepast door sidvespa
Link naar reactie

Ik zal eens in mijn bananendozen in de garage gaan kijken want denk wel dat er nog een kmteller (of 2) in één van die dozen zit. Als het er nog maar ene is dan houd ik die wel zelf bij als reserve voor mijn GS en T5, maar als het er 2 of meer zijn laat ik iets weten. ;-)

Link naar reactie
1 uur terug, EriX zei:

Ik zal eens in mijn bananendozen in de garage gaan kijken want denk wel dat er nog een kmteller (of 2) in één van die dozen zit. Als het er nog maar ene is dan houd ik die wel zelf bij als reserve voor mijn GS en T5, maar als het er 2 of meer zijn laat ik iets weten. ;-)

Ok thanks , dat zou super zijn :D

Link naar reactie
1 uur terug, Mister T zei:

Thanks voor de tip 

Ik heb hem Reeds aangeschreven , dit zijn digitale modellen , hij had mogelijk nog een analoog model , maar wacht op antwoord of dit ook zo is 

mijn T5 is een laat model dus met analoge toerenteller , mocht er niet anders uit de bus komen kan het zijn dat ik voor een digitale moet gaan , momenteel is hij nog steeds origineel ( inderdaad ze bestaan nog van een oude man uit zijn kelder ) en zou hem liefst zo houden als dat mogelijk is :wub:

 

grtz sidvespa

Link naar reactie

Dat zou inderdaad kunnen dat je lid moet zijn om dit te zien 

even de foto vergroot 100£ + dan ook nog verzending ,   :(  maar wat mij het meest bij deze doet twijfelen is de tekst 

 het elektrische banen circuit is hersteld en werkt,    maar dan betreffende de rev counter daar zegt hij niet zeker te zijn of  deze wel werkt :wacko: en dat is van deze modellen nu juist de Achilles hiel :angry:

 

nu even een update over mijn kmteller en dan vooral de  toerenteller (rev counter ), ik heb de mijne helemaal  uit elkaar gehaald en een collega met kennis van elektronica heeft deze na gemeten , volgens hem is er een component  stuk , nu heeft hij dit vandaag vervangen 

dus ik hoop een van de dagen de mijne terug te kunnen testen ,hij kon wel dingen uitmeten maar echt testen kan enkel aangesloten aan de Vespa 

maar ben nog wel op zoek naar een reserve ( voor de toekomst je weet maar nooit ) maar als mijn herstelde nu werkt heb ik tijd om uit te kijken en hoeft het niet kost wat kost 

grtz sidvespa

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...