Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa start niet (batterij denk ik)


RoJa

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, RoJa zei:

                 ik krijg (na winterstop) mijn Vespa niet gestart ( GTS 125supersport ). Kan ik dit op één of andere manier in orde krijgen? Alvast bedankt

Heb je ook al eens gecontroleerd of je niet per ongeluk " je rode noodknop (rechts op het stuur )" hebt ingedrukt ( door bv. het zadel te openen ) ?...want dan start hij ook niet meer...

Link naar reactie

Heb je ook al eens gecontroleerd of je niet per ongeluk " je rode noodknop (rechts op het stuur )" hebt ingedrukt ( door bv. het zadel te openen ) ?...want dan start hij ook niet meer...

Dat is mij met de vorige Vespa ook al een paar keer overkomen na het tanken, wilde wegrijden en niks starten dan krijg iuk gelijk de kriebels en dan maar eens op alle knopjes gedrukt en Ja starten maar de 2e keer was het simpeler toen wist ik het nog.

een vriend belde me ook eens dat hij niet meer wilde starten ik kom er bij en druk op de knop en lopen hij keek of ie water zag branden maar was vergeten dat je de hendel in moet knijpen heb ik na een lange stilstand ook wel eens even gehad dat zijn van de Oja momenten. hoop dat het bij jou ook zo simpel is en anders  andere accu met hulpkabels er bij.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...