Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb hier een vespa ciao 50cc staan. 10j stil gestaan en nu terug opgestart.  
Enkel zijn papieren kwijt geraakt. Iemand een idee hoe terug in het verkeer te krijgen. Of hoe nieuwe papieren te krijgen. 
alvast bedankt

raffa

Link naar reactie

Als die al op jouw naam ingeschreven was, dan bewijs van verlies aanvragen bij de politie. Daarmee krijg je een niew inschrijvingsbewijs. Indien jong genoeg om een GVA te hebben, kan je daar een duplicaat van aanvragen bij Piaggio (wel tegen betaling). 
 

Als die nog niet is ingeschreven op jouw naam, en de vorige eigenaar wil dit noet voor je doen/je weet niet wie het is, dan idd via BGOV bvb. 

Link naar reactie

Top, is van een nichtje van mij. Zal ze eens naar het politiebureau sturen als we terug buiten mogen komen.

alvast bedankt

grts raffa

Link naar reactie

Gewoon een GVA aanvragen bij het merk (als de brommer nooit eerder in B ingeschreven was) volstaat!

Verder gewoon via je verzekeraar een inschrijving opstarten en klaar. BFOV-procedure is onnodige geldklopperij.

(Bron)

Link naar reactie
12 hours ago, Frederik9111 said:

Gewoon een GVA aanvragen bij het merk (als de brommer nooit eerder in B ingeschreven was) volstaat!

Verder gewoon via je verzekeraar een inschrijving opstarten en klaar. BFOV-procedure is onnodige geldklopperij.

(Bron)

Ik ging er idd vanuit dat die al eens ingeschreven was in B. 
 

Link naar reactie

Ik heb nog een setje nederlandse papieren en een plaat van een Vespa ciao uit 1971. Interesse voor een zacht prijsje?

Link naar reactie

Daan, ik ga eerst eens proberen met parieren van verlies. Als dit niet lukt neem ik wel contact met je op..

alvast bedankt

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...