Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa pk50s - zo goed als volledig gerestaureerd


Fer

Aanbevolen berichten

Wie maakt het af...

Door tijd en voornamelijk plaatsgebrek, moet ik helaas afscheid nemen van mijn wesp.
Wie maakt het projectje af, enkel nog laatste aansluiting electra (nieuwe kabelboom is al gestoken) enkel lichtjes nog aan te sluiten. 
Op Belgisch kenteken, volledig in orde met attest bouwjaar etc, zie foto’s. 

Alle rekeningen van de Vespa Garage krijg je erbij, schrik niet enkel hier 1400,00€ opgemaakt. 
motorisch in nieuwstaat, dus klaar voor vele duizende kilometers plezier.  Heeft na de volledige motor-revisie geen 25km gereden, door tijdsgebrek. 

Omwille van bovenstaande verkoop ik deze niet voor een extreem lage prijs, maar doe een eerlijk bod en kun jij deze wesp ophalen. 
 

6FE63935-B644-4352-85DF-28D18D572D13.jpeg

 

 

 

aangepast door Administrator
voorkom fraude, geen documenten met serienummers
Link naar reactie

even terzijde: ik zag nog nooit een PK frame waarbij de pinkeruitsparing ook in de beenschildrand ontbreekt. Is dit zo'n zogenaamde Nederlandse PK? Met uitstekende pinkertjes? 

Schoon kleurtje; ga'k ook ooit es gebruiken.

Link naar reactie
2 uur geleden, Frederik9111 zei:

even terzijde: ik zag nog nooit een PK frame waarbij de pinkeruitsparing ook in de beenschildrand ontbreekt. Is dit zo'n zogenaamde Nederlandse PK? Met uitstekende pinkertjes? 

Schoon kleurtje; ga'k ook ooit es gebruiken.

ik denk hetzelfde... ivm de pinkers vooraan...

Link naar reactie
7 uur geleden, De Nice zei:

Pas op met die GVA en dergelijke formulieren online te zetten... Mooie S, vroeger ook gehad... spijtig dat white wall vn reserewiel niet vernieuwd is...

 

7 uur geleden, De Nice zei:

Pas op met die GVA en dergelijke formulieren online te zetten... Mooie S, vroeger ook gehad... spijtig dat white wall vn reserewiel niet vernieuwd is...

Reservewiel is van de exact zelfde datum als de andere,.....voor mij ook een vreemde kleurverandering. UV stralen??

Link naar reactie
2 uur geleden, Cult zei:

ik denk hetzelfde... ivm de pinkers vooraan...

Zou heel goed mogelijk kunnen zijn maar zo heb ik deze PK-s ooit gekocht. Zou mij niets verbazen als het idd eentje uit NL is. 

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...