Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toerenteller t5


sidvespa

Aanbevolen berichten

Zeer tevreden met mijn aankoop van de T5 , nu echter duikt er al een probleempje op waar ik zelf geen raad mee weet dus hier mijn vraag naar jullie mening en raad 

Ok ik heb er al veel over gehoord maar nu ik zelf voor het probleem sta vind ik er eigenlijk niet zo heel veel van terug 

dus T5 gekocht met 5600 km op de teller :wub: in originele staat , nu het probleem toerenteller ( met wijzer ) werkt dus niet :(

van de week bij de opstart werkte hij ook niet maar toen zat er nog geen batterij in en dacht ik dat het daaraan lag maar nu met een nog niet juiste batterij :blink:( maar eentje uit de ET2 van de dochter ) omdat de batterij winkel gesloten is werkt de toerenteller nog niet , pinkers en bijhorend pieper , clackson, en stoplicht werken wel met de batterij er in :P

Ik heb in het verleden al wel gehoord dat de toeren teller "a pain in the ass "kan zijn bij een T5 maar zijn er tips van dingen die ik zeker eens moet na kijken voor ik zeker ben van het echt stuk zijn van de meter 

 

grtz sidvespa

Link naar reactie

Ik weet dat William van Oostende ze al gerepareerd heeft maar zelf rij ik met een toerenteller die soms er eens door komt. Dat wil zeggen met een standaard T5 aan    105 km/h 9200tr/min. Dan is het bij een PX al lang over.

Link naar reactie

Ok thanks Mister T , ok is zal  hem een van de dagen eens contacteren ;)

op een FB groep over de T5 gevonden dat het blijkbaar een diode zou zijn die steeds stuk  gaat bij deze meters 

zal ook eens informeren bij de heren van de elektronica op mijn werk wat zij hier van denken ivm de herstelling 

mochten er toch elektronica experts hier aanwezig zijn hoor ik het graag wat hun mening is 

zouden blijkbaar 2 heren zijn die deze herstellen 1 in Engeland en eentje in Portugal :blink:

grtz sidvespa 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...