ePit Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Gelukkig geen periodieke keuring. 😉 Op 1 januari 2023 voert Vlaanderen de motorfietskeuring in, meer specifiek voor motorfietsen boven de 125 cc voor de tweedehandsverkoop en na een ongeval. Motorfietsen worden dus niet standaard onderworpen aan een periodieke keuring. De motorfietsen worden technisch gekeurd op hun veiligheid, milieu- en geluidsimpact. Link to comment
Vespaciao Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Voor diegenen die nog niet op de hoogte waren... maandag gaat "het nieuwe reglement 😪" toegepast worden ( gelukkig zijn er "nog" geen periodieke keuringen ). 1 Link to comment
Arnovt Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Ik heb bewust voor een 125cc gekozen bij mijn aankoop eerder dit jaar om deze reden alsook voor het 2takt aspect. 1 Link to comment
Wilby Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Zojuist een afspraak proberen te maken voor een van mijn Vespa's en idd ze zijn er klaar voor, zou al mogen gaan 10/01. Moest het geen geld kosten ik zou alleen al uit nieuwsgierigheid en om eens goed te lachen gaan, maar ik verkoop niks dus ja, ik zal het wel horen hoe het daar verloopt. 1 Link to comment
Cult Posted January 2 Share Posted January 2 Op 31/12/2022 om 19:00, Wilby zei: Zojuist een afspraak proberen te maken voor een van mijn Vespa's en idd ze zijn er klaar voor, zou al mogen gaan 10/01. Moest het geen geld kosten ik zou alleen al uit nieuwsgierigheid en om eens goed te lachen gaan, maar ik verkoop niks dus ja, ik zal het wel horen hoe het daar verloopt. hou ons op de hoogte Link to comment
Recommended Posts