Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Te koop , gs200 frame


sidvespa

Aanbevolen berichten

Te koop ,

zeer gezond en in bijna nieuwstaat verkerend GS200 frame 

papieren in orde ,dus Inschrijvingsbewijs als ook gelijkvormingsattest aanwezig 

de Vespa had maar 3500 km op de teller toen de motor van onder de Vespa is gestolen in de berging waar hij stond daarom dus ook de zeer goede staat van het frame 

normaal morgen in Genk te bezichtigen tot 12u wegens andere plannen in de NM

prijs 1200 euro 

en omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden hierbij enkele foto's andere te verkrijgen op aanvraag 

grtz sidvespa

IMG_6705.jpg

IMG_6706.jpg

IMG_6708.jpg

IMG_6717.jpg

IMG_6709.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
2 uur geleden, Daan zei:

Hij oogt me overgespoten, klopt dat?

Er is inderdaad in het verleden aan gespoten , aan de bovenkant van de vloerdelen waar de rubber matten zitten , nu weet ik dat ze daar heel veel  last hebben van roest ,maar deze heeft dat dus niet en de onderkant is niet gespoten volgens mij en daar zie ik ook geen opmerkelijke dingen waarom ze dan die bovenkant gedaan hebben blijft voor mij een raadsel  , het stukje onderaan de klaxon is ook in het rood gespoten wat normaal zwart is maar hier zie ik ook geen kleurverschil tegenover de andere stukken (vond de eigenaar dit mooier ??)

wat ik wel nog kan zeggen is dat de km teller ,de benzinemeter en de toerenteller werken deze zijn getest 

grtz sidvespa

Link naar reactie

Sid, op de foto's is duidelijk te zien dat de onderkant gespoten geweest is, de helft van de staander is meegespoten...

Dit doet voor mij uiteraard ook geen afbreuk aan de goede staat van het frame, moest er roest onder de verf gezten hebben hij zou er allang doorgekomen zijn.

En beter ooit bijgespoten en daardoor beschermd tegen de roest dan nooit bijgespoten en bruin van de roest...  ;)

 

Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)
28 minuten geleden, Speedracer zei:

 

En beter ooit bijgespoten en daardoor beschermd tegen de roest dan nooit bijgespoten en bruin van de roest...  ;)

 

@ speedracer 

Dat klopt natuurlijk ook wel 

het rare is dat ik aan de bovenkant zie dat de vijzen voor de staander zijn mee gespoten ( dus niet gedemonteerd ) , het was pas toen de matten er af waren dat ik dat zag want daarvoor had ik niets gemerkt van kleurverschil of zo  aan de onderkant zie ik dat deze vijzen niet gespoten zijn daarom ging ik er van uit dat de onderkant niet gespoten was 

grtz sidvespa

aangepast door sidvespa
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...