Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rot frame


Volvodriver

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.  
 

mik heb al een tijdje een Vespa p200e, maar daar is de schokdemper van los gerot.  Nu ben ik op zoek naar nieuwe plaat delen voor in het achter spatbord en de ophanging van de schokdemper. Nu kan ik aleen de treeplank vinden of een compleet frame van 849 euro. Wie weet of er delen te verkrijgen zijn of niet 

Link naar reactie

Op scooter centre staat ook een lml frame voor 480 euro, is dat een beetje een oké frame.  Met een nieuw frame heb ik wel gelijk een goed roestvrije scooter zonder al te veel werk.  Spuitwerk lijkt mij heel leuk om te doen.  Ik ben ook een auto aan het restaureren en die ga ik ook sluiten. Dus lijkt mij een scooter spuiten een mooie oefening  

Link naar reactie

@Volvodriver  €425,-  , heeft lasplekje in tunnel (nodig) , maar rijd ook prima met het erin (:-) Linkervoetplaat iets geplooid ..., maar voor de rest zit alles erop en aan 

Kabels , tank , teller , stuur , voorvork , zadel , km teller enz , en natuurlijk een geldig NLkenteken , belasting-luw (overgangsregeling ) en voor dit jaar betaald ...is dus niet geschorst ...

Link naar reactie

Mocht je hierboven nog niet de oplossing gevonden hebben: ik heb een hele LML met papieren op overschot, incl schijfremvork, billen, handschoenkastje, tank,... alleen de motor komt me van pas. 

BC37A941-39A5-4ECA-BD80-36F1F1A226CE.jpeg

Link naar reactie

Ik heb hier anders ook nog een volledig frame liggen alles op en er aan vork, stuur, teller juist geen motor en geen papieren. 400€

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...