Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px200 rebuild - sip (performance) of bgm (pro)


Peter VdS

Aanbevolen berichten

Kabelboom van BGM is top.

Naar het schijnt zijn de kabelsets (rem/gas/etc) bij BGM ook beter, want hebben een ander kopje dat ervoor zorgt dat de kabel niet torst (copyright @Frederik9111 ).

Ik heb de laatste maanden een shitload aan stukken gekocht, en Scooter Center is over het algemeen wat goedkoper, maar ook wat slordiger.

 

 

Link naar reactie

SIP is vooral erg duur, en kwalitatief niet perse beter dan SCK. Zouden ze bij SIP de prijzen realistischer maken dan wordt het een ander verhaal. Maar meuk uit India halen en dan de prijs keer 4 of 5 doen slaat nergens op.

Klein voordeel van SIP, de productomschrijving, en welk artikel voor welke scooter geschikt is, is bij SIP beter dan bij SCK. (zitten wel eens fouten in de tekst, of voor welk type scooter het artikel geschikt is bij SCK, zelfs na herhaalt aangeven van klanten dat het niet klopt, of dat er een productiefout is)

Plus de verscheidenheid aan artikelen is een stuk groter bij SIP dan bij SCK.

Wil je dus zeker weten of je het juiste artikel hebt, kan je altijd op de site van SIP dubbel checken.

En dan goedkoper kopen bij SCK! :D

Link naar reactie

Zelf was ik wel verast door de Sip Premium lagers met 9 balls voor de krukas, die lopen echt veel soepeler dan SKF. 
 

Voor kabels en rubbers ga ik voor BGM. Sip heeft echt de beste info om te kijken welke artikelen je hebt. Maar bestellen is goedkoper bij Scooter Center en 10pollici of voor specifieke onderdelen Maskes. 

Link naar reactie

SC's website is extreem traag, maar je krijgt er wel goedko(o)p(er) materiaal voor in de plaats als SIP. Bij SC ook al eens een foutje (in mijn voordeel) ontdekt bij de levering (twee stuks ipv één van iets geleverd).

Vergeet ook niet de uitgebreide vids, explo's en andere extra's bij SIP waar iedereen wel al eens hulp aan gehad heeft. Dergelijke zaken kosten nu éénmaal geld... Contact met service-desk bij SIP verloopt ook vlekkeloos. 

Link naar reactie

Moet er wel bij zeggen dat de service bij SCK ook altijd top is, er gaat wel eens wat mis, maar je krijgt altijd je geld terug of een vervangend product.

Bestellingen zijn vrijwel altijd binnen 3 a 4 werkdagen in huis.

En ze worden steeds beter in Engels! :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...