Adrian Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Heren , even een vraag betreft aanvraag van een nieuw/duplicaat gva voor 50cc Mijn laatste info en ervaring was (+- 2 jaar geleden ) > prijs +- tussen de 80€ en 100€ afhankelijk van waar je ging > attest verlies politie niet meer nodig Nu krijg ik hier weer nieuwe info attest politie is NODIG prijs voor ooit ingeschreven in Belgie 80 € , nooit ingeschreven in Belgie 160€ (ik weet dat duplicaat aanvraag +- 40€ kost voor de dealer 2 j geleden.) Inflatie of zijn ze met mijn voeten aan het spelen ? gr Nog een grote PS Beide zaken waar de prijzen vandaan komen zijn recent overgenomen
DD_ves Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Ik heb recent 50 EUR betaald bij een dealer. Zonder bewijs van verlies. Maar had wel al een GVA zonder datum.
marcdax Posted February 21, 2020 Posted February 21, 2020 Wat maakt het uit of die al ingeschreven is of niet , doet er toch helemaal niet toe ? Prijs kan ik niet zeggen van Vespa , maar bij Honda is die ook weer gestegen een paar maand geleden tot 175 euro
Frederik9111 Posted February 21, 2020 Posted February 21, 2020 Linkje naar de Piaggio-website incl. prijzen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.