Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik zoek een afdekplaatje dat in de motorruimte is bevestigd


motorhan

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij de vorige GTS zat er in de motorruimte aan de voorkant een afdekplaatje wat zichtbaar is als je de bak er uit haalt in de HPE zit dat niet meer ik wil zo'n plaatje graag hebben heeft iemand dat toevallig liggen of weet ie waar te koop.

 

ik voeg 2 foto's bij om het inzichtelijker te maken 1 een stukje karton op de plaats en 1 een afbeelding van een GTS waar dat plaatje is bevestigd. schijnbaar hebben ze dat jaren gebruikt maar nu niet meer.
Bedankt vast voor een reactie.
Met vr gr

Han

Knipsel.GIF

20200125_150852.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vandaag het plaatje met extra bevestiging kunnen halen bij de Vespa garage. dit onderdeel staat niet op de tekeningen van easyparts en zonder bestelnummer is een onderdeel lastig bestellen maar Willem van de Vespagarage heeft veel moeite gedaan het nummer te achterhalen en er meteen de bijpassende grondplaat bijbesteld. dat is natuurlijk een topservice.

Ik had ook 2 reservesleutels bij hem besteld 1 met transponder voor het contact en 1 voor de koffer. ik vind zonder reservesleutel niet ideaal. voor mijn andere scoot had ik die ook gekocht en gelukkig nooit hoeven gebruiken.

komende week de deeltjes maar eens monteren. ik heb ook het snoertje voor de optimate naar voren geleid zodat de helmbak er niet meer uit hoeft als ik da accu aan de druppellader zet. alleen zadel omhoog. eigenlijk wil ik nog ergens een 12 volt stopcontact maken voor de lader maar ik heb nog steeds geen geschikte plaat gevonden of de draad niet naar die plaats kunnen brengen. want dat is nog makkelijker zat vroeger ook op de BMW dan steek je de stekker er in en de accu wordt mooi op spanning gehouden.

voor de 2 sleutels en de 2 plaatjes was ik 89.00 kwijt dus dat viel mee. anders had ik zelf iets moeten fröbelen en dan was het nooit zo perfect geworden. heb je het persé nodig Nee maar ik vind het anders wat rommelig.

zal er nog wat plaatjes van maken

 

Link naar reactie

Vandaag de sleutels laten fresen bij een sleutelboer helaas werkt de sleutel met transponder niet goed. en dat voor 19.95 waar ik normaal heen ga kost het max 2.50 per sleutel als je een eigen sleutel meeneemt hier was het dus iet duurder. Jammer maar helaas.

Dat afdekplaatje monteren in de motorruimte is ook nog niet zo eenvoudig omdat de kabels allemaal anders lopen heb een paar opstaande steuntjes van het grondvlak af geslepen maar dan nog schuif je het er niet zomaar in. dus nog eens proberen als ik meer zin heb. zal uiteindelijk wel goed komen.

Gisteren de nieuwe helm Schubert c4 pro gehaald met advanced module voor overdracht geluid Navi draadloos en muziek de draadloze afstandbediening had ik al aangepast aan de linker stuurhelft. nog niet mee gereden de temperatuur mag iets beter voor mij.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...