Jump to content
Vespaforum.be
stanman

Carter rally 200

Recommended Posts

Beste

Ik zoek de carter helft  ontstekings-zijde  voor een rally 200 femsatronic.

Indien iemand dit heeft liggen of een volledig carter graag een seintje

thx

Da's ook een tijdje geleden!   :)  

Succes met de zoektocht. 

Groetjes, nero. 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Roele
      Weten jullie of een polini 210 plug en play gemonteerd mag worden op een rally 200 motor?
      Op de site van scooter center staat, 
      Even on a completely unmachined engine we achieved over 15hp and 20Nm on the rear wheel. The only modification was the assembly of the cylinder, a change of the main nozzle from 118 to 125 as well as the assembly of our BGM BigBox exhaust.
      Daarom dacht ik dat het carter niet moet aangepast worden maar als ik de dichting op het carter leg verschillen de spoelpoorten veel. Ook bij de handleiding staat er hoeveel er moet weggenomen worden van het carter.
      Mijn vraag is, moet ik nu het carter uitfrezen of lukt het zonder de motor aan te passen?

• By erwig
      Dit weekend in panne gevallen met de Rally. Bij nazicht bleek het zwart kabeltje dat je  de foto ziet losgekomen, en het was niet duidelijk waar dit aangekoppeld geweest was. Ik ken helemaal niks van elektriciteit, maar op schema's die ik heb gevonden zag ik een dergelijk draadje naar de aarding op de gelijkrichter gaan. Ik heb het daar dan ook aangesloten. De bougie vonkt mooi, maar ik krijg de scooter niet gestart. Wat heb ik fout gedaan?
      De Rally is omgebouwd naar 12 volt met PX-onderdelen.

• Create New...