Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carburator struzzo 1955


charles 22

Aanbevolen berichten

 

hoi, ik heb een struzzo 1955 waarvan ik motortje volledig gereviseerd heb, nieuwe lagers, zuiger, cilinder geboord en gehoond enz...

onderdelen bij maskes (aanrader) . de motor is een vl1T 150 cc

ik heb hem dit weekend terug opgestart, bedoeling is eerst beetje rijden en dan uiterlijk aanpakken. 

Ik heb carburator al enkele keren gereinigd omdat bij gas geven de Vespa "stottert", het ene moment trekt hij

door en ander moment houdt deze in.

Ik heb heb een dellorto TA 18 D .  sproeier 55   19,5 

                                                            op de gasschuif staat 60 en 3143

                                                           een gasmengselschroef of iets om te regelen zit er nergens op..

                                                           ook naald kan ik niet in "hoogte" regelen

Ontsteking staat perfect en pinasco flytech elektronische ontsteking met nieuwe bougie.

Ik veronderstel dat ik de sproeier moet vergroten doch heeft iemand hier ervaring mee??

Of is het beter om nieuw en recenter carburator te steken voor rijcomfort te verbeteren? 

Ik ga morgen eens met Maskes scooter hierover eens bellen doch misschien zijn er mensen op dit forum die 

hier ervaring of tips hebben?? 

grt carl

                                                 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...