Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Compressiekop V1-V30


BjornDJ

Aanbevolen berichten

Vespalovers,

Heeft er iemand ervaring met een compressiekop voor een V1-V30 blok? Andreas Nagy en Bollag bieden dergelijke compressiekoppen aan maar is het wel de moeite om deze aan te kopen? Ik weet dat je geen wonderen kan verwachten, maar toch enige vooruitgang is beter dan achteruitgang:rolleyes: .

Of heeft er iemand eentje te koop?

tenkjoe all

Capture.JPG

Link naar reactie

Als je niet perse 12pk wil lijkt het me wel een goede optie. In combinatie met een andere uitlaat en misschien wat spelen met sproeiers moet er wel wat meer vermogen uit te persen zijn. Het is relatief goedkoop en makkelijk te installeren. Ik heb het ook overwogen maar Maskes raadde wel aan om meteen voor de whole shebang te gaan aangezien ik een 2 kanaals motor heb.

Link naar reactie
29 minutes ago, Sjoerdo said:

Als je niet perse 12pk wil lijkt het me wel een goede optie. In combinatie met een andere uitlaat en misschien wat spelen met sproeiers moet er wel wat meer vermogen uit te persen zijn. Het is relatief goedkoop en makkelijk te installeren. Ik heb het ook overwogen maar Maskes raadde wel aan om meteen voor de whole shebang te gaan aangezien ik een 2 kanaals motor heb.

Hi Sjoerdo,

Alvast bedankt voor je antwoord. Ja idd ik heb een 1 poorts, maar je heb wel een punt. Een 12pk hoef ik niet en misschien in combi met een uitlaatje... ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Heb dit topic nu pas gevonden hier! Heb je de kop al aangeschaft? Ik heb destijds met hetzelfde probleem gezeten! Ik heb ook geopteerd voor de complete blok om de 12pk te kunnen halen! 

Volgens Nagy krijg je een winst van 10 Km/u en het feit dat hij een stuk vlotter door de versnellingen gaat! Maar in mijn geval was 65 per uur of 70 als de wind meezit niet echt een optie! Ik wou vlot mee met het verkeer en toch een originele look ! Heb nu beiden!

08C0DA66-B87E-4505-8627-996E1DC343CD_1_105_c.jpeg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...