Patrick K Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Beste Forum leden , Ik heb Ulma 044 beenschildlijsten in zeerrrrr goede staat. Kan iemand mij aangeven wat deze ongeveer op moeten brengen? Zit nu nog een sprint uit 1975 omheen. Ik denk er over om sprint en lijsten te verkopen en een Faro Baso project te starten. Alvast bedankt voor de hulp Link to comment
nero Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Ik vermoed dat 100/150€ een realistische prijs is. Het zijn rally- beenschildlijsten. Groetjes, nero. Link to comment
Adrian Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Ik vermoed 250€ of meer afhankelijk vd staat. Zijn rally maar ook SS lijsten , Link to comment
Frederik9111 Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Ga even zitten voor je op deze link klikt. 1 Link to comment
nero Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 1 uur terug, Frederik9111 zei: Ga even zitten voor je op deze link klikt. Vragen is iets, krijgen iets anders... Groetjes, nero. Link to comment
Frederik9111 Posted December 9, 2019 Share Posted December 9, 2019 Ja idd, absurde bedragen natuurlijk. Anderzijds genoeg Duitsers en Italianen die dit wellicht een koopje vinden... Link to comment
Patrick K Posted December 9, 2019 Author Share Posted December 9, 2019 Beste Frederik ik was inderdaad blij dat ik zat Durf wel te zeggen dat de lijsten van mij er nog een stuk beter uitzien dan degene in de advertentie. Nou mocht iemand een italiaan of duitser tegenkomen die dit ervoor wil geven....... Stuur maar door Bedankt voor jullie hulp 1 Link to comment
Recommended Posts