Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Teacher

Px125

Recommended Posts

Te koop PX125. Ik verkoop hem omdat ik er niet veel mee toer. Afgelopen jaar slechts 5 ritjes rond de kerk gedaan.

Bouwjaar 1984, foto's in bijlage. Verkoop in de staat waarin het zich bevindt.

Vraagprijs: 1800 euro

20191028_094305.jpg

20191028_094335.jpg

20191028_094350.jpg

20191028_094407.jpg

20191028_094455.jpg

20191028_094540.jpg

20191028_094603.jpg

Share this post


Link to post

VSE1M PX 200 frame? Welke motor wit eronder?

Share this post


Link to post

strak in de lak nog voor het aantal kilometers op de teller. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ik denk dat het antwoord (deels) hier terug te vinden is. Idd proper PX-je. Ik meen in het motornummer eerder VLX1M te ontwaren (PX150X). V1X1M (PX100E) is maar in zeer beperkte hoeveelheden geproduceerd en lijkt vooral in Oost-Europese weblinks op te duiken.

Edited by Frederik9111

Share this post


Link to post

Moesten er nu eens duidelijke foto van het motor en chassis nr gepost worden  zouden we al iets verder komen  zowel voor de verkoper als de potentiële koper.

Share this post


Link to post
Op 20/11/2019 om 20:21, Wilby zei:

Moesten er nu eens duidelijke foto van het motor en chassis nr gepost worden  zouden we al iets verder komen  zowel voor de verkoper als de potentiële koper.

Ik zal ze morgen gedetailleerde foto's posten. Sorry voor de late reactie

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Rep Sinn Fein
      Hoi,
      Ik denk dat na twee jaar de wol van mijn uitlaat eens mag vervangen worden.
      Echter, ik vind nergens een mogelijkheid om de demper te openen.
      Gaat dit niet ?
    • By Sander.bsl
      Hierbij zet ik mijn Vespa P200E, bouwjaar 1980, te koop
      Met Nederlands kenteken
      Aanpassingen:
      Cif sport verstelbare schokdempers voor en achter
      BGM fastflow benzinekraan
      Balhoofdlager vorig jaar vervangen
      Sip premium bekabeling
      Nieuwe BGM cdi
      Volledig nieuwe LTH-motor: bgm 187cc, 60mm mazzuchelli krukas, RD350 membraan, dell'orto PHB 28mm carb, LTH box uitlaat, BGM superstrong CNC koppeling,... slechts 1000km met deze motor gereden

      Plus diverse reserveonderdelen



    • By Hendriko
      Geplaatst: 1 uur geleden Beste
      Iemand nog een goeie bagagedrager voor of achteraan teveel liggen? 
      Het is voor een PX. Liefst in goede staat. 
      Mvg
      Steven 
    • By Ottoman
      Hallo allemaal, mijn eerste vraag op dit forum en heb al de google, youtube en forum zoekbalk gebruikt maar de oplossing niet gevonden.
       
      Heb mijn Vespa PX 150 terug na anderhalf jaar stilstaan verzekerd sinds gisteren. Heb deze zijn boite-olie vervangen, sproeipennen nagekeken en uitgeblazen, bougie propergemaakt, nieuwe olie op gedaan, nieuwe banden gestoken + oude bodem naft vervangen door nieuwe 98. Wou mijn mechanica wat zelfstandig bijschaven met behulp van youtube tutorials en forum (van mensen met 'hoge titels' weliswaar).
      Heb eerst getestrit gisteren om te zien om de nieuwe banden te checken of ze wel goed gestoken waren en of de carbu nog goed stond of wat licht bijgeregeld moest worden. Eerste km gedaan zonder enige problemen, tot 70 in mijn straat gegaan. Teruggereden, mijn vriendin opgepikt voor ons klein ritje rond het mooie Klein-Brabant. Tot het noodlot toesloeg en na 2 km uit het niets (tijdens 70km/u) het leek alsof hij niet genoeg benzine hapte (wat ik tot nu nog niet weet of dat nu de oorzaak is of niet) en we stilvielen langs de weg, terug gestart zonder problemen (start direct & draait keigoed in rolantie) vanaf dan telkens als ik wat gas gaf haperde hij en hoor je een 'Breuuuh'-geluid.
      Heb met mijn kameraad vandaag heen gekeken (heeft onlangs zijn Yamaha Rd - 2takt ook zelf in orde gekregen, dus wel wat kennis), en wat met de mixture vijs gespeeld samen met wat goeie tutorials, idle schroef gans afgezet, mixture volledig dicht en langzaam uitdraaien. Gans rondgedraaid en niks verschil, telkens bij aanraken van de gas maakt hij steeds dat geluid en dreigt hij uit te vallen, we dachten een moment dat de gas responsief was maar vanaf ik er mee wou rijden en de gas opnieuw wou opentrekken, geen trekkracht en dreigen uitvallen.
      kan ik aub wat tips in punten krijgen wat de mogelijk oorzaken en oplossingen kunnen zijn? Is er iets losgeschoten van vuil na het uitblazen pennen dat daardoor de eerste 3 km wel goed gingen? Carburator uitkuisen volledig, etc.?
       
      Groeten
       
      Otto
    • By Fer Schenk
      Kan iemand me informeren over de hoeveelheid cc in een gereviseerde voorvork van een PK50s. 
      Bij voorkeur ook het type olie welke ik het beste erin spuit  
      Alvast enorm bedankt!!
      Fer

×
×
  • Create New...