Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vl1T 1956 misa


charles 22

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben een struzzo 1955 aan het restaureren om deze regelmatig te gebruiken voor thuis-werkverkeer. 

ik ben jammer genoeg al een viertal keren geopereerd aan rug met als gevolg dat er momenteel 3 wervels gefixeerd zijn. 

Daardoor zou ik graag de schokbrekers eventueel vervangen door iets "aangenamer" model doch ik zou graag weten of hier 

al iemand ervaring mee heeft?? Bij sip heb ik al de performance gezien doch is dit duidelijk voelbaar in het verkeer of zou ik 

toch voor een originele gaan?? graag advies van iemand die hier dus ervaring mee heeft...

Nu heb ik het motortje volledig gereviseerd in samenwerking met maskes in Rijen met  dank voor de goede opvolging.

Ik zoek eerst de struzzo mechanisch in orde te zetten en tijdje mee rijden,  indien ik er "gelukkig" van word ga ik hem volgend jaar

volledig terug origineel zetten. grt carl

Link naar reactie

Met woon-werkverkeer bedoel ik natuurlijk wel enkel in de zomer, ik moet enkel een tiental km...; ) ik moet enkel kleine baantjes 

nemen om op het werk te geraken. Ik ben in het bezit van een vw kevertje en ook hier probeer ik regelmatig mee naar het werk te rijden. 

Ik vind het geweldig om iets te gebruiken waar het ooit voor ontwikkeld is;) .

Die sip performance achterschokdemper kan je toch regelen zodat deze iets comfortabeler is... denk ik.??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...