Daan 392 Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Trek een aarde, van de koplamp naar 1 van de 2 schroeven/boutjes op de kabelbevestiging in je stuur. Grote kans dat je wat ziet. Je massa moet ergens naartoe. Vaak is dat daar naartoe. Succes! Quote Link to post
Veloce. 35 Posted August 15, 2020 Author Share Posted August 15, 2020 (edited) Op 9/8/2020 om 19:42, Daan zei: Trek een aarde, van de koplamp naar 1 van de 2 schroeven/boutjes op de kabelbevestiging in je stuur. Grote kans dat je wat ziet. Je massa moet ergens naartoe. Vaak is dat daar naartoe. Succes! Thanks, je bedoelt gewoon de boutjes van de handgreep voor koppeling/rem dus? Ikkad evt ook het idee om mijn lichtspoel te testen door de accu uit één van mijn oldtimers te nemen (12v), en dan met een spanneingsregelaar er tussen even 6v op de bedrading te zetten. Kan dat zomaar? (ik had bij mijn bulk onderdelen een spanningsregelaar zitten van een PK50) En zo ja, welke draden moet ik dan nemen? Edited August 15, 2020 by Veloce. Quote Link to post
Frissenappel 100 Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 10 uur geleden, Veloce. zei: Thanks, je bedoelt gewoon de boutjes van de handgreep voor koppeling/rem dus? Ikkad evt ook het idee om mijn lichtspoel te testen door de accu uit één van mijn oldtimers te nemen (12v), en dan met een spanneingsregelaar er tussen even 6v op de bedrading te zetten. Kan dat zomaar? (ik had bij mijn bulk onderdelen een spanningsregelaar zitten van een PK50) En zo ja, welke draden moet ik dan nemen? 2 problemen; Pk50 is doorgaans 12v en bij een 50n wordt alles door wisselspanning gevoed. Quote Link to post
Recommended Posts