Jump to content
Vespaforum.be

Project 50n giallo positano (1967)

Veloce.

Recommended Posts

Trek een aarde, van de koplamp naar 1 van de 2 schroeven/boutjes op de kabelbevestiging in je stuur. Grote kans dat je wat ziet. Je massa moet ergens naartoe. Vaak is dat daar naartoe. Succes!

Op 9/8/2020 om 19:42, Daan zei:

Trek een aarde, van de koplamp naar 1 van de 2 schroeven/boutjes op de kabelbevestiging in je stuur. Grote kans dat je wat ziet. Je massa moet ergens naartoe. Vaak is dat daar naartoe. Succes!

Thanks, je bedoelt gewoon de boutjes van de handgreep voor koppeling/rem dus?

Ikkad evt ook het idee om mijn lichtspoel te testen door de accu uit één van mijn oldtimers te nemen (12v), en dan met een spanneingsregelaar er tussen even 6v op de bedrading te zetten. Kan dat zomaar? (ik had bij mijn bulk onderdelen een spanningsregelaar zitten van een PK50)
En zo ja, welke draden moet ik dan nemen?

Edited by Veloce.
10 uur geleden, Veloce. zei:

Thanks, je bedoelt gewoon de boutjes van de handgreep voor koppeling/rem dus?

Ikkad evt ook het idee om mijn lichtspoel te testen door de accu uit één van mijn oldtimers te nemen (12v), en dan met een spanneingsregelaar er tussen even 6v op de bedrading te zetten. Kan dat zomaar? (ik had bij mijn bulk onderdelen een spanningsregelaar zitten van een PK50)
En zo ja, welke draden moet ik dan nemen?

2 problemen; Pk50 is doorgaans 12v en bij een 50n wordt alles door wisselspanning gevoed.