Jump to content
Vespaforum.be
Veloce.

Project 50n giallo positano (1967)

Recommended Posts

1 uur geleden, Veloce. zei:

om alvast even soort van zelf antwoord te geven. Ik heb net nog een oude stuurschakelaar gevonden, die gebruik ik om hem op de juiste manier door te lussen en dan heb ik meteen een killswitch erbij. Moet ik t blok dan ook/toch nog op een belaalde manier aarden?

Je rode naar de killswitch en de andere van de killswitch vastbouten op de steun.

1 uur terug, Veloce. zei:

dankje!

De bougiestop die ik heb is helaas kapot jwam ik gisteravond achter, althans de draad. Die durf ik niet meer er in te draaien. Even kijken of ik andere manier kan vinden, want met schroevendraaien het bdp bepalen lijkt me niet secuur genoeg. 

Je kan een oude bougie kapot kloppen en er een bout door draaien

5 uur geleden, Frissenappel zei:

Je rode naar de killswitch en de andere van de killswitch vastbouten op de steun.

Dus je bedoelt een extra draad van killswitch naar de steun?

9 uur geleden, Veloce. zei:

Dus je bedoelt een extra draad van killswitch naar de steun?

Ja, de killswitch dient enkel om de rode draad kort te sluiten. Deze moet dus met de massa worden verbonden. In principe is een killswitch monteren overkill aangezien het juist hetzelfde doet als de draad tegen de steun houden. Enkel op een nettere manier