Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Owatrol


Thomas78

Aanbevolen berichten

Voor in de tunnel zal het niet gaan , vrees ik . Moet je met een borstel doen.  De rest zal wel gaan zonder te verdunnen, denk ik . Is al heel dun genoeg.  Ik zelf heb het volledig met het borstel gedaan.  Zie je niet dat het met het borstel gedaan is . Komt wel iets gele kleur uit bij het drogen , maar nog doorschijnend . Het is eigenlijk niet de ideale tijd om het te doen qua temperatuur.  Heeft heel lang tijd nodig om te drogen bij warme temperaturen , laat staan in de winter.  Mvg Gio 

Link naar reactie
1 uur terug, Gio zei:

 . Het is eigenlijk niet de ideale tijd om het te doen qua temperatuur.  Heeft heel lang tijd nodig om te drogen bij warme temperaturen , laat staan in de winter.  Mvg Gio 

Idd. Je kan hem wel in de (stofvrije) living zetten.  :)  De droogtijd is toch wel minstens een dag of 3.  

Ik heb mij een grote plastieken bache aangeschaft en een tentje van gemaakt om zo weinig mogelijk stof te hebben. 

Zie eigenlijk weinig voordeel om de Owatrol te spuiten,, met de borstel gaat even goed en ook snel. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
3 uur geleden, nero zei:

Probeer anders eens op een klein deeltje.  Dat geel uitslaan valt best wel mee. (Als je nog geen Owatrol gekocht hebt, ik heb er nog staan die je kan gebruiken). 

Groetjes, nero. 

Thanks Nero, maar Ik heb nog een blik Owatrol staan. Vroeger al plaatselijk gebruikt bij de Vespa's en daarom heb ik schrik dat hij "geel-achtig" gaat uitslaan. Ofwel heb ik het indertijd veel te dik aangebracht. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...