Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke motor aanhanger.


motorhan

Aanbevolen berichten

Als je met de auto weg gaat en je scooter mee wilt nemen wat gebruiken jullie dan voor aanhanger

Hij past niet in mijn kofferbak. Ik heb wel een aanhanger maar dat is voor mij lastig om de scooter er alleen op te zetten of af te halen. Ik heb wel zo'n inrijklem voor het voorwiel dus dat is wel handig maar dan moet ie er achteruit af via een goot Ik kan hem dan moeilijk of niet in balans houden en het zelfde met er op duwen. er op zitten is geen optie. Ik ben aan het kijken naar zo'n aanhanger die je helemaal op de grond kan laten zakken van Vossen of een Multi Fat maar zou niet weten of dat lukt. dus sta open voor ervarings deskundigen.

met vr gr
Han

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties en ervaring.  

 

Gr

Han

Link naar reactie

Ik heb hetzelfde probleem maar dan gelukkig wel met een classic. Deze zijn relatief doenbaar om ze op de kar te krijgen via een op-rij plank. De classics wegen natuurlijk ook wel minder.. . 
Gelukkig heb ik meestal iemand in de buurt die even kan helpen maar ik begrijp je probleem.

Ik ben zelf aan het kijken naar een klein busje/camionette dus zal maar gewoon worden aan het rijden via een plank zeker? Als ik anderen dit zie doen heb ik het gevoel dat het na een tijd wel vanzelf gaat gaan. Maar momenteel ben ik er ook nog niet heel handig in. Het lukt wel al beter en beter ... . 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ik gebruik de aanhanger van mijn schoonbroer met oprijplank, maar die heeft ook twee houten platen die je naast de oprijplank vastmaakt, zodat je blijvend met je voeten kan meegaan. is super veilig en eenvoudig aan je motor aanhanger toe te voegen.

Link naar reactie

Kijk eens voor aan aanhanger van ERDE. Zijn licht, makkelijk weg te zetten en zelfs een GTS erop zetten gaat heel makkelijk. Enige wat ik heb gedaan is de beugel voor het voorwiel ingekort. ivm de 12 inch banden. Google eens op goedkope aanhanger bergeijk in NL. Zijn niet eens heel duur.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...