Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Projectje pk75s


Bitje

Aanbevolen berichten

Goedemiddag heren, en dames 

Vraagje heb een Vespa pk75s waar een 125 kit op zat, moest alles eraf slopen en origineel maken omdat ze bij de keuring ( in Spanje) vonden dat er 9 dB teveel geluid uit kwam,......pffffff maar goed. Nu heb ik hem weer terug draaiend ( ook gelijk olie keringen vervangen en koppelings platen ) Nu is het punt dat als hij wat warm gedraaid is een hem op de standaard laat draaien een paar keer flink in de 3000 toeren niet meer terug stationair wilt komen dus blijft op toeren draaien, heeeeeel vervelend denk zelf ergens valse lucht maar alles goed na gekeken maar zier er goed uit, ik heb nog wel de dellorto SHBC20L erop zitten,  bij gewoon rijden lijkt alles prima,.....

Ook krijg ik de koppeling niet echt lekker ingetrokken lijkt net of de knijp van de hendel te kort is moet de koppeling schroef ver aandraaien voor dat ik met de koppelings hendel hem vrij krijgt,......

Heb een nieuwe originele Delorto 19.19 liggen maar ik moet daar een inlaatspruitstuk voor hebben van inlaat diameter 23, die er nu op zit is 27 mam let wel op 3 gats aansluiting, als iemand dat pijpje heeft liggen dan zou ik die graag willen overnemen,....

 

Nou ik hoor het wel

 

Link naar reactie

Update heb een spruitstuk gevonden en besteld, dus dat gaan we even afwachtten voor het volgende weekend,..... de koppeling heb ik de gedachte  als ik hem strakker afstel dat hij dan nog niet slipt en dan wel wel goed koppeld, maar goed is het niet de koppelstang is al iets ingedrukt dus de kabel staat dan al aardig op spanning, dus moet iets met de koppeling zelf zijn bij het uit elkaar halen niet echt slijtage gezien,...

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...