Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Trillingen


pdvd

Aanbevolen berichten

Na mijn laatste trip heb ik al bijna 2 mnd last van mijn pols... Mijn vriendin vond mijn P200E wel heel erg trillen in vergelijking met de Vespas die ze eerder heeft gereden (TX en Primavera). Ik ben naast mijn PK50 niets anders gewend. 

Op andere motorfietsen zitten vaak stuurgewichten aan het stuur. Is er iemand die daar ervaring mee heeft op een P of PX? Of een andere tip om de trillingen te verhelpen? 

Link naar reactie

Vooraan ligt bijna geen bagage, tas lijkt groter dan deze is. Balhoofd en vork zijn allen al vernieuwd.Het is meer de trilling in de handvatten vermoed ik.

Link naar reactie

yups... maar blok loopt verder als een zonnetje. Ophangingsrubbers versleten? die zijn volgens mij nog nooit vervangen. 

Link naar reactie
2 uur geleden, koeno83 zei:

Tril hij ook wanneer je stationair gas geeft? Dan kan het ook van je blok komen. 

Elke stationair draaiende Vespa 2T motor trilt. 't Is geen gebalanceerde Ferrari V12, he. 

Link naar reactie

Haha tsja klopt... ben even verder gaan zoeken en vind bij scootercenter een aantal "bushings" die er bij mijn P niet in zitten. Zouden dit de dingen zijn die ik mis of horen deze niet op een P model?

https://www.scooter-center.com/en/inner-trottle-bush-lml-vespa-px-7676678?number=7676678

maYfmAv.jpg

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...