Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
DimiGTS300

Op zolder

Recommended Posts

Mooi :wub:

grtz sidvespa

Amai :wub:

ga je ze op een vespa hangen?

Hij heeft precies maar 1 jaar gereden?  :)

Groetjes, nero. 

@ Nero , of de Vespa was vol van de jaren daarvoor en er was geen plaats meer voor deze :P

grtz sidvespa

• Like 1

@DD_ves, nope ik heb mijn oldtimers ingeruild voor een GTS ( lees: kan niet aan oldtimers werken - geen verstand van) . Maar wel fan van Vespa :D en aan een "plastieken" kun je dat niet hangen hé B)

@nero, nee hoor, hij heeft meer dan dat gereden, zijn wel de enige die hij gespaard heeft.

• Like 1

2 hours ago, DimiGTS300 said:

@DD_ves, nope ik heb mijn oldtimers ingeruild voor een GTS ( lees: kan niet aan oldtimers werken - geen verstand van) . Maar wel fan van Vespa :D en aan een "plastieken" kun je dat niet hangen hé B)

@nero, nee hoor, hij heeft meer dan dat gereden, zijn wel de enige die hij gespaard heeft.

Moest je er 1 wegdoen voor een centje, laat het weten! Zou perfect zijn op op de scheur in mijn beenschild te plakken :)

en waarom zou je dat niet op een plastieken hangen?!

302A7FFC-2C00-411D-A17C-B5917909A279.jpeg.a7eb82bfa3f0ab0bbc16471697ca3510.jpeg

DD_vespa , mocht je interesse hebben ik heb nog een oud exemplaar van een Vespa meeting te koop , is van 1955 met emaille 

grtz sidvespa

• Thanks 1

Merci, maar als ik er een op plak dan moet die van metaal zijn ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Mathiaz
      De kleinkinderen van Miss Vespa 1955 zoeken een leuk kado voor hun groot-moeder (Miss Vespa) en groot-vader (deelnemer van de 12uur van Brussel). Ze zijn op zoek naar: een mooie vespa van die jaren waar ze met de klein-kinderen mee op de foto kunnen, of enkele oude vespa's die dit koppel wil begeleiden naar de feest-locatie, vespa ride out met een club op die dag (28/7/05) of iemand die nog een kader van een oude vespa heeft liggen, ...
      Hieronder vinden jullie de mail die ik heb gekregen. Kan er iemand helpen?

"Na ons telefonisch onderhoud,Mijn ouders zijn namelijk op 28/07/2005 50 jaar getrouwd.Vroeger hebben onze ouders zelf een vespa gehad en in een club geweest.Mijn papa heeft de 12 uur van Brussel nog gereden in 1954 en mijn mama was Miss Vespa in 1955.Misschien voor een origineel cadeau,dat ze die dag worden opgehaald door mensen die een vespa hebben.Of dat er misschien bij U of in de club foto's kunnen genomen worden van ons(de kinderen dus ) en de kleinkinderen met Vespas natuurlijk.O als uhet nief erg zou vinden.Daar U ook lid bent van een vespa club kunnen we misschien daar eens afspreken ,wie weet zijn er nog mensen lid die mijn ouders gekend hebben( de namen zijn Arnold Van der Linden en Marcella Kennes Kriezels), toen ook lid waren van een vespa club?Heb de originele foto's van mijn mama en papa met de vespa hier bij ons thuis(kunnen krijgen met een smoes),Dat zou pas leuk zijn?Verder misschien kaders of dergelijke te verkrijgen?
      Graag een berichtje of een seintje terug ,en wie weet heeft U ook nog een idee voor een originele dag ,terug in de tijd met de vespa.

Alvast bedankt voor de moeite
      Graag een seintje terug

Fam Caluw -Van der Linden Depauw
      Goedetijdstraat 50
      2660Hoboken
      tel;03/8252020
      gsm 0477/470500
    • By dafalgan
      Hallo mannen ,

ik weet een groot rond oud vespa schild te koop staan , er is een klein beetje schade aan , klein beetje brokken van de emaille ,waar de schroeven gevestigd waren . Het zou een bord moeten zijn van rond de jaren 50 ( rond wit met blauwe letters en in het rood service ) de vraag prijs is 350 € , wat denken jullie ?
      duur ? is het bord de prijs waard?

groetjes Steven
    • By larscobbaut
      is dit echt zoals de verkoper beweert of namaak?
      http://www.2dehands.be/emaille-reclameb ... 76098.html
      greets lars
    • By jeansprint
      Vrienden,

Zit niet zo veel op het forum meer, maar wou deze vondst toch delen met de Vespa-gemeenschap.

Gisteren oude Vespaspullen gaan oppikken bij een oud lid van VespaClub Tienen.

Ze komen vermoedelijk van Vespa Gs, de 6de man van links met das op de foto in bijlage was de eigenaar.

Je ziet, met een beetje geluk is er nog iets te vinden.

Groeten, Jan.

• By arnev
      Aandenken van vesparit georganiseerd door de vespaclub van Charleroi in 1959. Er zijn enkele deukjes.
      Ik heb niet meteen zicht op de waarde, doe gerust een eerlijk bod. Ik wil eventueel wel ruilen (badge, kalender,...) 

Mvg. 

Arne

• Create New...