Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eindelijk een vespa?


Marbo

Aanbevolen berichten

Hoi!

Deze dame heeft tot voor kort een Mio bromscooter gereden..op aanraden van een verkoper die zei dat Vespa's altijd problemen hebben.. Omdat mijn Mio (12 jr) continue vast loopt door de nieuwe benzine, wil ik op zoek gaan naar - eindelijk- een echte Vespa, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. 

Welke Vespa is nieuw te verkrijgen en ziet er het meest uit als de originele Vespa's? Zijn er ook uitvoeringen met Italiaanse strepen? Ik zoek een klassieker, maar wel graag nieuw! 

Ik hoop dat jullie mij letterlijk en figuurlijk op weg kunnen helpen! 

Link naar reactie

Welkom Marbo...als je al 12 jaar met een MIO gereden hebt dan vermoed ik dat je niet snel zal kiezen voor een handgeschakelde Vespa...dus waarschijnlijk een "automatic ?

Dan denk ik dat jij best kan kiezen voor een nieuwe 'automatische' Vespa "primavera"...de Italiaanse driekleur ( verde, bianco, rosso) kan je er zelf opkleven of er laten opkleven.

Ga eens naar een Vespa-winkel en doe eens een paar proefritten...zodat je uiteindelijk de juiste keuze maakt... en eindelijk zal rijden met de scooter der scooters : een Vespa :)

  

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...