Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Sphinx

Gezocht: vespa v30t

Recommended Posts

Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een Vespa v30t

Iemand dat zo eentje weet staat mag steeds contact met me opnemen. 

Groeten, Sphinx

Is een V14T ook goe? :) 

• Haha 1
  • Confused 1

1 hour ago, Sphinx said:

Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een Vespa v30t

Iemand dat zo eentje weet staat mag steeds contact met me opnemen. 

Groeten, Sphinx

Heb je een PM gestuurd ;)

• Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By N!Ce
      Beetje allerlei te koop:
      - Speedo Veglia Faro Basso: kan ook op beenschild worden gemonteerd maar moet gereviseerd: €300,-
      - Zijpaneel Aluminium V30-33: grondlaag zichtbaar en metalen zijdeurtje waar nog sleufje moet gemaakt worden voor slot: €200,-
      - Ulma/Ardor wieldoppen: ideaal voor uw schuurvondst: €120,-

Toodeloo

• By 013sec
      Hallo allemaal.  Ik ben bezig met een restauratie van een Faro Basso.
      Het blok heb ik helemaal uit elkaar gehad en terug in ineen gezet. Dit is allemaal makkelijk en soepel verlopen. De defecte lager vervangen en alles netjes schoongemaakt.
      Nu een tijd verder en de hele scooter bijna klaar is.  Krijg ik de vespa niet in de versnelling.
      Voordat ik de scooter ging starten heb ik de olie bijgevuld. En heb ik een plug losgedraaid waarvan ik niet goed weet waar die voor dient..? 
      Kan iemand mij zeggen waar deze voor dient?  Heeft dit met mijn schakel problemen  te maken? 

• By De Nice
      Vandaag m'n 2 premounted velgen met tubeless banden aangekregen. M'n logische onkunde staat voor dilemma. Beide velgen zo gelegd met rijrichting rear naar links geeft dat de ene met dunne velghelft en andere met diepe velghelft ligt naast elkaar. Welke komt nu vooraan en welke achteraan want zou betekenen dat 1 velg tegen richting zou draaien met juiste montage?

span widgetspan widgetpan widgetspan widget
    • By 13spider
      beste ben in het bezit van een struzzo VL1M staat op de motor ben deze aan het opmaken en zoek nog wat onderdelen misschien kan iemand mij helpen alvast bedankt
      mvg
      Erwin
    • By Michel_V
      Vandaag een nieuwe schuurvondst gaan ophalen. Vespa vl1t 1955. 
      Misa? Geen dichtgeknepen vloerrails. En vespa logo was met klinknagels. Maar wel sinds 1955 op de Belgische weg. Hier wat details foto’s. Waaronder oude decals vespa club antwerpen en waar hij allemaal op reis is geweest. 

grtz Michel 

• Create New...