Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dgr 2019


iwan64

Aanbevolen berichten

Beste Vespavrienden,

Ik wil echt even jullie aandacht vragen:

Ik rijd 29-9-2019 mee met de Distinquished Gentlemens Ride (DGR) en zoek sponsors om dit geweldige initiatief te ondersteunen.

Jaarlijks wordt er wereldwijd een motorrit georganiseerd met als doel geld in te zamelen voor de behandeling en genezing van prostaatkanker. Deze verschrikkelijke ziekte treft alleen in Nederland al 80000 mannen.

Wat is er zo bijzonder aan deze rit? Ten eerste natuurlijk dat er wereldwijd 100000 motorrijders meerijden om geld in te zamelen, maar het meest bijzondere is toch wel dat alle motorrijders zijn of haar mooiste kostuum aantrekken. Motorrijders hebben een slecht imago en door het aantrekken van het mooiste kostuum willen we laten zien dat we een Heer of Dame in het verkeer zijn.

Willen jullie mij helpen om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen?

Hoe? Ga naar de site van DGR 2019. Zoek the Netherlands op en dan de plaats waar de rit wordt gehouden. Dit is Breda en zoek mijn naam op Iwan Marijt en doneer.

Elk bedrag is welkom.

Laten we samen zien dat Vesparijders het hart op de juiste plaats hebben en  deze verschrikkelijke ziekte snel de wereld uit helpen.

Alvast bedankt

Mvg Iwan Marijt.

PS De foto,s zet ik na de rit hier op het forum

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...