Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carbu Si20-20d sparco valse lucht


christophe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Dat is lang geleden dat ik hier nog eens langsgeweest ben.

Hallo, mijn naam is Christophe De Mil en voor de "oudere" leden op dit forum, zullen me misschien herkennen. Ik heb vroeger verschillende rondritten gedaan in de Vlaamse Ardennen ( Nukere ) en was ook een tijdje actief lid van de Lambretta club Belgium, waar ik samen met Kurt en Sam deze club terug op de rails bracht.

Ik zit met volgend probleem. Vespa type GL ( Curry ) met een LML 125 cc blok. Door het lang stilstaan , startte die niet meer; Carbu gekuist, maar toch waren de spoeiers niet 100% proper. Heb een nieuw setjes gekocht om de carbu te refurbishen.

Heb alle onderdelen ( spoeiers, dichtingen , enz ) vervangen  wat resulteerde in een draaiende motor.

Maar van het moment dat ik gas geef, valt hij dood. Wanneer ik gas geef met choke, dan haalt hij mooi zijn toeren, maar valt daarna dood wanneer ik gas los ( teveel benzine )

Ik zit waarchijnlijk met een probleem van " valse lucht", maar waar??

Ik heb de carbu er al 1000 keer afgehaald en de dichting carbu, carter al meerdere malen gecontroleerd en finaal dubbele dichting geplaatst, zelfde resultaat.

Zijn er tips ?

Heeft iemand een carbu si 20-20d dat ik eens mg proberen om de carbu te kunnen uitsluiten.

 

Alvast bedankt voor jullie wijze raad

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...