Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 125 disc voor rem klemt


GiuseppeC

Aanbevolen berichten

Beste

ik zit met het probleem dat mijn voorrem van mijn vespa px disc uit het niets klemt waardoor ik geen beweging meer krijg in mijn voorste wiel... na ontluchten van de rem zelf komt hier weer beweging in maar ik denk niet dat dit altijd de bedoeling is om dit zo op te lossen? Ik krijg ook geen beweging in mijn rem hendel als ik deze indruk. Weet iemand hoe ik hier verder mee moet?

 

mvg

Link naar reactie

Je pistonnetje in je remklauw zit gewoon vast door vuil enz , je moet je klauw eraf nemen en eens goed reinigen , daar zit ook een rubbertje in en een pistonnetje , zal ook wel zn beste tijd hebben gehad , en als er op dat pistonnetje krassen staan , ook maar nieuw , alles terug monteren , verse remolie erop en je hebt terug een rem als nieuw  .

grtz 

Link naar reactie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe de hoofdremcilinder in elkaar zit maar als de zuigers in het klauwtje niet vast zitten dan klinkt het alsof een van de afdichtingen in de hoofdremcilinder verkeerd zit waardoor de vloeistof niet meer terug kan het reservoir in kan.

Heel lang geleden eens zoiets bij een ford taunus 16l gehad. (wie kan raden hoe oud ik ben:lol:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...