Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa rijder uit leiden


Arpar

Aanbevolen berichten

Hallo Vespa rijders,

Ik ben Arjan, 30 jaar oud en woonachtig in Leiden. Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een vespa PK50XL automatica uit 1987.
Oldtimers is eigenlijk altijd mijn hobby geweest, in de afgelopen jaren heb ik aan de nodige oude auto's en motorfietsen gesleuteld en gereden.

Omdat mijn vrouw zat is van altijd achterop zitten, moest er een scooter komen. De keuze was toen snel gemaakt, geen moderne retroscooter voor mij...

Het is een leuk apparaat waar we hopelijk een hoop plezier aan gaan hebben.

Na wat rongeneusd te hebben op het internet, kwam ik erachter dat dit het meest actieve nederlandstalige vespa forum is. Daarom heb ik mij hier aangemeld.

Als bijlage een foto van het "nieuw" verworven machien. De vespa is goed gebruikt, rondom de nodige krassen/plekken, maar hij werkt best aardig! Verbeterpuntjes zijn: hij schiet erg makkelijk uit de versnelling en de vario loopt niet netjes op. De vario ga ik eerst eens goed schoonmaken en inspecteren, op het uit de versnelling schieten kom ik nog terug.

 

 

 

Vespa_in_steeg2.jpg

Link naar reactie

Welkom Arjan en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Heb zelf nog wel wat automatica documentatie dus als je die nodig hebt stuur je maar een pm.

Een tip alvast voor het sleutelen. Wees zuinig op alle onderdelen...deze zijn voor de automatica/plurimatic moeilijk te vinden/kopen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...