Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Advies gevraagd vespa acma


Arno Kremers

Aanbevolen berichten

Gho... ik vind de laatste tijd eerder het omgekeerde. Recht uit een stal gesleurde vol duivenmest hangende halve wrakken worden bijna even duur aangeboden als perfect herbouwde inclusief vele uren restoratieliefde en -euro's. Kleur/accessoires/etc. zijn mijn inziens een kwestie van smaak. 

In de veronderstelling dat deze opstapklaar is, gok ik op een vraagprijs rond €3500-4500 (zuiver gebaseerd van wat ik zie passeren op de reguliere 2dehandssites).

 

Link naar reactie
3 hours ago, Frederik9111 said:

Gho... ik vind de laatste tijd eerder het omgekeerde. Recht uit een stal gesleurde vol duivenmest hangende halve wrakken worden bijna even duur aangeboden als perfect herbouwde inclusief vele uren restoratieliefde en -euro's. Kleur/accessoires/etc. zijn mijn inziens een kwestie van smaak. 

In de veronderstelling dat deze opstapklaar is, gok ik op een vraagprijs rond €3500-4500 (zuiver gebaseerd van wat ik zie passeren op de reguliere 2dehandssites).

 

5K is de vraag prijs. Dus net weer wat teveel.

Link naar reactie
9 uur geleden, Arno Kremers zei:

5K is de vraag prijs. Dus net weer wat teveel.

Vraagprijs!!!!! Je mag dus rustig een bod doen en ook wel een waar iemand een beetje van schrikt.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zeggen.

En eigenlijk bedoelde ik in mijn vorige post dat ik het ding spuuglelijk vind en volkomen over gerestaureerd.

Zo strak als deze kwamen ze niet eens uit de fabriek.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...