Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Montage chroom rand beenschild


TNO

Aanbevolen berichten

Hallo, 

ik heb rond het beenschild van mijn VBB een plastiek flexibele rand. Ik zou in feite zo een vaste chroom rand willen monteren. 

Blijkbaar is dit niet zo eenvoudig om dit goed en zonder beschadiging te plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee en kan me uitleggen hoe je dit het beste doet?

Link naar reactie
2 uur geleden, vespolia zei:

Om een aluminium beenschildrand te monteren,heb je speciaal gereedschap nodig.

Je kan eventueel ook een rand in verchroomd kunststof kopen,deze kan Je opwarmen ,en over te beenschild schuiven.

Ik heb nu zo een legshield trim in verchroomd kunststof. Deze wordt verkocht per lopende meter...

Ik kijk in feite naar zo ene in chroom in 2 delen. Deze wordt met kleine schroefjes op zijn plaats gehouden...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ik volg, iemand ervaring met de tool die ze daarvoor bij sip verkopen 'Flensgereedschap Beenschild'

Wel duur naar mijn mening 89 euro en een cheapo versie 57 euro...

https://www.sip-scootershop.com/nl/products/flensgereedschap+beenschild_15190000

https://www.sip-scootershop.com/nl/products/flensgereedschap+beenschild_15191000

 

Link naar reactie

Youtube, How to install a legshield trim, verschillende filmpjes voor alu, chroom en plastiek. 

Ik heb de goedkope tool van Sip en dat is maar prul, werkt niet echt goed.

Link naar reactie
14 uur geleden, Wilby zei:

Youtube, How to install a legshield trim, verschillende filmpjes voor alu, chroom en plastiek. 

Ik heb de goedkope tool van Sip en dat is maar prul, werkt niet echt goed.

OK thx voor de video te delen, dat ziet er nu eens nen deftige curry uit. Die neemt het serieus.

Link naar reactie
12 uur geleden, DD_ves zei:

Dit vond ik een ZEER duidelijke video. Is wel in het Italiaans, maar veel uitleg heb je niet nodig..

 

 

 

Das wat dak zoek se, maar wel een geprul percies. Zal een werkske voor een namiddag worden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...