Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Motor probleem


Bartp

Aanbevolen berichten

Hallo eergisteren een Vespa GTS 125cc gekocht van 2009 dus met carburator... de eerste 200m rijdt ie vlot dan als je gas geeft houd de motor geweldig in hij blijft wel heel gestaag versnellen...als hij op snelheid is stottert ie helemaal niet dus vermoed niet dat het een benzine toevoer probleem is...hij rookt ook niet ofzo iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik ga hem om onderhoud binnen doen maar wil niet voor verrassingen komen te staan...alvast bedankt

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 25/8/2019 om 14:26, Bartp zei:

Hallo eergisteren een Vespa GTS 125cc gekocht van 2009 dus met carburator... de eerste 200m rijdt ie vlot dan als je gas geeft houd de motor geweldig in hij blijft wel heel gestaag versnellen...als hij op snelheid is stottert ie helemaal niet dus vermoed niet dat het een benzine toevoer probleem is...hij rookt ook niet ofzo iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik ga hem om onderhoud binnen doen maar wil niet voor verrassingen komen te staan...alvast bedankt

Hoi Bartp, welkom in de groep :)

Misschien wel even je vraag onder het juiste subtopic stellen. Lijkt me niet echt wetgeving-/rijbewijs gerelateerd, misschien krijg je dan sneller antwoord ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...