Brechtvm Geplaatst: 17 augustus 2019 Delen Geplaatst: 17 augustus 2019 cc Phillip Cassidy @ LML Owners Club of Great Britain ; Big article in the latest Scootering mag about the LML factory closure. SIP have bought the tooling... ML Begrijp ik correct dat de "Stock" door LML overgenomen werd, of ook effectief de machinery? Benieuwd naar de toekomst van LML, bewogen tijden alleszins... Link naar reactie
Frissenappel Geplaatst: 21 augustus 2019 Delen Geplaatst: 21 augustus 2019 Ik vermoed dat met tooling de stansmallen, framejigs en gietmallen bedoeld worden. Alles wat in het productieproces gebruikt werd om tot een lml te komen. Als Sip ze ook echt opgekocht heeft kijk dan in de toekomst maar uit naar complete motorblokken, frames en reparatieplaten met SIP merknaam. Complete vespa's lijken mij echter onwaarschijnlijk. Link naar reactie
Brechtvm Geplaatst: 6 september 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2019 On 8/21/2019 at 11:49 AM, Frissenappel said: Ik vermoed dat met tooling de stansmallen, framejigs en gietmallen bedoeld worden. Alles wat in het productieproces gebruikt werd om tot een lml te komen. Als Sip ze ook echt opgekocht heeft kijk dan in de toekomst maar uit naar complete motorblokken, frames en reparatieplaten met SIP merknaam. Complete vespa's lijken mij echter onwaarschijnlijk. Ik hoop dat SIP alle know how om onderdelen te produceren die niet bij externe-leveranciers (Dellorto, ...) gemaakt worden, overgekocht heeft. Helaas was dat niet af te leiden uit het statement. Op zich goed bekeken van SIP mocht dat het geval zijn gezien de LML afzetmarkt toch wel vrij groot is lijkt me. en ze vrijspel hebben qua prijszetting... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.