Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw aan boord


candy

Aanbevolen berichten

hallo iedereen , 

Ik ben candy en ben nieuw in de groep .

Vorige week heb ik me een vespa gts 125 super aangekocht.

Nu ongeduldig aan het wachten tot ik de nummerplaat heb zodat we in het weekend kunnen cruisen .

Mijn man gaat hem ook nog een aanschaffen zodat we met het hele gezin kunnen gaan cruisen .

Kijk er naar uit , beide zijn we uit buggenhout (oost-vlaanderen).

 

 

vespa.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
21 uur geleden, Wings zei:

Dag Candy, wat een mooie zeg! Fijn dat ook vrouwen hier reageren, begon me al alleen te voelen en ben hier nog maar net :D

Idd , vind dat er hier niet te veel reactie is . misschien door de vakantie periode . Maar soit , sinds gisteren men nummerplaat gekregen . Dus hoop vant weekend toch is even te testen / wennen :D

Link naar reactie
2 minuten geleden, candy zei:

Wow , das pas ne welkom . En dan nu betalen ! Want da doede toch bij een whore . -_--_-

Geen flauw idee, ben daar nog niet geweest.   :)

Dames zijn hier altijd heel welkom, al zie ik ze liever op een classic dan een plastic.  :)

Bij deze, enjoy the club! 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

De nagelstyliste hier aan de overkant doet ook totaal ontharen , doet u dat ook ?

Link naar reactie
On 8/22/2019 at 3:56 PM, Wings said:

Dag Candy, wat een mooie zeg! Fijn dat ook vrouwen hier reageren, begon me al alleen te voelen en ben hier nog maar net :D

 

3 hours ago, Wings said:

 ik ga nu mijn nagels vijlen. :P

 

3 hours ago, candy said:

Hahaha zalig , toevallig nagelstyliste of gewoon voor de fun ?

 

3 hours ago, Wings said:

Nee hoor, geen nagelstyliste, daar heb ik iemand voor nodig ;-)

 

 

3 hours ago, candy said:

Hier aan het juiste adres dan :D:D

 

3 hours ago, Wings said:

Ha, goe om weten :) Heb momenteel een vaste, maar ik weet je te vinden als 't nodig is ;-)

 

1 hour ago, Domi said:

De nagelstyliste hier aan de overkant doet ook totaal ontharen , doet u dat ook ?

 

6 hours ago, DD_ves said:

Anders eens op Flair-forum kijken? :P

 

 

:lol:

Link naar reactie

Daar moet je je niet voor verontschuldigen… 

we moeten de nieuwkomers toch leren kennen , of niet ?

als ik mijn nagelkes kom laten doen , en ik kan bv iets laten bleachen of mijn bikinilijn laten waxen, dan is dat toch mooi meegenomen of niet soms…  allez ik denk maar hardop hé  …

Link naar reactie
4 minuten geleden, Domi zei:

Daar moet je je niet voor verontschuldigen… 

we moeten de nieuwkomers toch leren kennen , of niet ?

als ik mijn nagelkes kom laten doen , en ik kan bv iets laten bleachen of mijn bikinilijn laten waxen, dan is dat toch mooi meegenomen of niet soms…  allez ik denk maar hardop hé  …

Ja da wel ma . Ben toch voorzichtig let sommige commentaren dus . En in doe voor de moment enkel nagels . Ben nog maar in opstart voor bijberoep .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...