Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Afdekplaatjes achter kapje van handschoenvak


JeanPierre

Aanbevolen berichten

Ik heb een Vespa GTS 300 uit 2018 en wil hier GPS op monteren. Ik ben niet heel handig, dus bij SIP had ik onderstaand kapje gevonden die je gemakkelijk kan installeren.

https://www.sip-scootershop.com/en/products/glovebox+door+trim+left+sip+_mv400009

thumbnail_IMG_20190803_135650.thumb.jpg.6a758abc3e7d94d9a37756abe25fb5e9.jpg

Alleen achter het kapje van het handschoenenvak zitten bij mij afdekplaatjes. Heeft iemand enig idee hoe ik die eraf kan krijgen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Knellen tussen deurtje idd. 

En alles hangt af van je gebruik natuurlijk, maar als je geen dagenlange tochten maakt waar je niet onderweg kan opladen, dan zou ik altijd kiezen voor een gps met een goeie batterij of een externe usb batterij tegenwoordig. 

Ik doe het zelf nog anders: ik steek mijn gsm in het handschoenkastje aan de usb lader en ik steek een bluetooth oortje in mijn oor. Op de gsm laat ik icoyote draaien. 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Grote kapje eruit snijden. gewoon een 12 volt plug kopen en die in het zwarte kapje monteren. 2 draden aanmaken, zweefzekering ertussen zetten en rechtstreeks op de accu aansluiten. Even neusje loshalen en dan kan je zo de draden naar de accu trekken. Zit er bij mij nu al 13 jaar op. Gaat perfect.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 4/8/2019 om 11:15, marc9820 zei:

En hoe ga je de kabel naar buiten halen voor de gps dan? Knellen tussen deurtje?

Overigens dat Sip spul kost handen vol geld, op ebay heb je zo een waterdichte plug voor minde dan drie euro. Gat boren en aansluiten, paar minuten werk.

en waar tap je dan de Plus vanaf.

Link naar reactie
Op 1/12/2019 om 15:40, marc9820 zei:

Je kan die aftappen van de alarmfiche, ofwel met een stekkertje ofwel de tape wat losmaken en op de draad met een klem.

Wat bedoel je precies?  die update schijnt alleen bij de Vespa dealer te kunnen weet jij een andere oplossing dan hoor ik het graag.

Dat onderhoud zoals olie en filter vervangen, lukt me verder wel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...