Dries adams Geplaatst: 2 augustus 2019 Delen Geplaatst: 2 augustus 2019 Ik ben opzoek naar een uitlaat die de prestaties wat verbeterd van mijn originele vnb. Ik lees veel van sip road 2.0 Ik zie deze met 1 uitlaatpijpje (ongeveer zoals origineel) En met 2 chrome uitlaattips, deze vind ik helaas alleen in het rood voor vnb. Iemand nog andere suggesties? Moet ik bij het plaatsen van zoon uitlaat sproeier aanpassen? Of zijn originele sproeiers ruim genoeg? Link naar reactie
ich_kw Geplaatst: 2 augustus 2019 Delen Geplaatst: 2 augustus 2019 https://www.scooter-center.com/en/bgm1010tr/exhaust-bgm-pro-bigbox-touring-bbt-vespa-px80-px125-px150-sprint-gt-gtr Prima uitlaat voor je VNB. Link naar reactie
Dries adams Geplaatst: 7 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2019 Dus daarstraks bij maskes geweest! Verdorie, vielen daar de ogen uit mijn kop! Dus, sip road 2.0 meegebracht. Samen met sproeier 102 en 104. Nu haal ik net de originele sproeier er uit, blijkt dit 82 te zijn. Is 102 dan al niet veel te groot? Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 7 augustus 2019 Delen Geplaatst: 7 augustus 2019 Heb je wel gezegd dat het voor een VNBtje was? 102-104 is al aardig rijk voor een 20-20 carbu. Link naar reactie
Dries adams Geplaatst: 7 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2019 Mijn carbu is 20-15 origineel. Op de webshop van maskes vind ik tevens geen sproeiers kleiner als 100 Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 8 hours ago, Dries adams said: Mijn carbu is 20-15 origineel. Op de webshop van maskes vind ik tevens geen sproeiers kleiner als 100 Kijk eens bij Scooter Center Koln, tevens, waarom probeer je een standaard 125cc? motor te tunen, heeft weinig nut. (levert ook minimale verbetering op) Plus als je echt wat wil veranderen in power moet je al snel van een motor met twee spoelpoorten, naar een motor met 3 spoelpoorten. (dan hebben alle investeringen echt nut) Dus ruil je huidige motor in voor een PX150 of PX200 blok, en je kan echt wat meer power uit je blok halen. Link naar reactie
Dries adams Geplaatst: 8 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 47 minuten geleden, Niels_1977 zei: Kijk eens bij Scooter Center Koln, tevens, waarom probeer je een standaard 125cc? motor te tunen, heeft weinig nut. (levert ook minimale verbetering op) Plus als je echt wat wil veranderen in power moet je al snel van een motor met twee spoelpoorten, naar een motor met 3 spoelpoorten. (dan hebben alle investeringen echt nut) Dus ruil je huidige motor in voor een PX150 of PX200 blok, en je kan echt wat meer power uit je blok halen. Dat is de bedoeling voor van de winter... Ik wou nu gewoon even de uitlaat om 5 of misschien 10 per uur te winnen. Op de 70baan kan die net niet mee en word het soms wat gevaarlijk. Link naar reactie
Dries adams Geplaatst: 8 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 1 uur terug, Niels_1977 zei: Kijk eens bij Scooter Center Koln, tevens, waarom probeer je een standaard 125cc? motor te tunen, heeft weinig nut. (levert ook minimale verbetering op) Plus als je echt wat wil veranderen in power moet je al snel van een motor met twee spoelpoorten, naar een motor met 3 spoelpoorten. (dan hebben alle investeringen echt nut) Dus ruil je huidige motor in voor een PX150 of PX200 blok, en je kan echt wat meer power uit je blok halen. Scooter center ooknpas vanaf 100 Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 2 uur geleden, Dries adams zei: Scooter center ooknpas vanaf 100 Hier klikken en de maatoptieroller helemaal naar beneden scrollen. Start vanaf 90. Link naar reactie
Dries adams Geplaatst: 8 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Daarstraks even naar maskes gebelt, blijkbaar zou ik beter een 20/17 carb steken ipv de originele 20/15. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.