Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik zoek een rally 200 1976


Steve B

Aanbevolen berichten

De kwaliteit die Peter levert wil ik niet over praten die is zoals men mag verwachten voor het geld.

Maar aangezien ik geen maskes geld heb koop ik liever van een particulier en sleutel zelf wel.

Als je daar geen zin in hebt dan moet je voor kwaliteit geld uit geven, maar dat kan ik ook dichter bij huis.

Anton van AVB kan het zeker net zo goed als Peter alleen hij heeft de naam niet die Maskes wel heeft.

Waarom dat zo is geen idee. Peter heeft de entourage waar hij zit mee dat is een feit en het soort van museum dat er boven staat is geweldig.

Maar wat kwaliteit betreft breng ik mijn scooter of alleen het blok net zo lief naar Anton.

En dan is Anton een best beetje voordeliger dan Peter en voor mij minder ver van huis.

@Filientje, je bent wel erg verzot op Maskes trouwens.B)

Link naar reactie
17 uur geleden, Bowyer zei:

@Filientje, je bent wel erg verzot op Maskes trouwens.

:D:D:D Bowyer... Ik heb het voor echte mannen met stielkennis :P ...Haha, nenee, Peter heeft motorisch iets moois gemaakt van mijn oudje en zoveel tijdloos vakmanschap in één mens dat fascineert me... En neen, er is geen fysieke fascinatie hoor :D

Inderdaad, ik hoor mooie dingen over Anton aus Tirol Geldermalsen maar is nog verderaf...

Link naar reactie

@ Filientje, ik heb aardig kennis van mijn stiel en laatste keer dat ik keek toch echt een jongetje.

Ik ben van 68 van wanneer ben jij en kunnen we eens wat afspreken ik ben dol op vrouwen die het echt hebben voor mannen met stielkennis.:DB)

Link naar reactie
41 minuten geleden, Bowyer zei:

@ Filientje, ik heb aardig kennis van mijn stiel en laatste keer dat ik keek toch echt een jongetje.

Ik ben van 68 van wanneer ben jij en kunnen we eens wat afspreken ik ben dol op vrouwen die het echt hebben voor mannen met stielkennis.:DB)

Wat bloeit daar?   :)

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...