Jump to content
Vespaforum.be
LoMax

125 naar 218 malossi

Recommended Posts

Ik heb de 125 Carb GTS blok open liggen, alles ziet er nog goed uit, maar de verleiding om er een cylinder met wat meer ademruimte (209/218) in te hangen, wordt nu wel groot. Iemand ervaring mee? Grotere hoofdsproeier lijkt logisch, maar wat met de vario, iets zwaardere rollen, om niet te lang hoog in de toeren te blijven? En de voetpakking, een maatje dikker nemen, of standaard laten? Ik zou natuurlijk kunnen gaan berekenen of de grotere boring een hogere compressie oplevert, dan lijkt de dikkere pakking een optie, maar misschien heeft hier iemand die oefening al gemaakt.

 

IMG_20190721_164600.jpg

Share this post


Link to post

Was een beetje aan't rondsurfen op buitenlandse verkoopssites. Net een verkoper gevonden die alles wat je nodig hebt verkoopt...pm gestuurd. Misschien iets voor jou.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...