LoMax Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Ik heb de 125 Carb GTS blok open liggen, alles ziet er nog goed uit, maar de verleiding om er een cylinder met wat meer ademruimte (209/218) in te hangen, wordt nu wel groot. Iemand ervaring mee? Grotere hoofdsproeier lijkt logisch, maar wat met de vario, iets zwaardere rollen, om niet te lang hoog in de toeren te blijven? En de voetpakking, een maatje dikker nemen, of standaard laten? Ik zou natuurlijk kunnen gaan berekenen of de grotere boring een hogere compressie oplevert, dan lijkt de dikkere pakking een optie, maar misschien heeft hier iemand die oefening al gemaakt. Link naar reactie
bulldogger Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Was een beetje aan't rondsurfen op buitenlandse verkoopssites. Net een verkoper gevonden die alles wat je nodig hebt verkoopt...pm gestuurd. Misschien iets voor jou. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.