Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2X rubber slang: aansluiting?


LoMax

Aanbevolen berichten

Spookslangetjes? Ik heb hier een 2009 GTS125 (carburator) staan, de vorige eigenaar heeft er wat vrienden laten aan klussen, en hem dan ten einde raad maar verkocht. Na bijvullen van de koelvloeistof liep die vloeistof even snel onderaan weer weg. Tot ik doorkreeg dat onder de carburator 2 rubberen slangetjes (aftakkingen van bestaande koelvloeistofslangen) nergens aangekoppeld waren. Nu vind ik nergens aansluitpunten, en als voorbeeld heb ik enkel wat injectie-modellen, die hebben die slangetjes dus niet. Iemand een idee waar die dingen op thuishoren? 

P1040958.JPG

P1040960.JPG

Link naar reactie

Zo kan ik nog lang zoeken:(

De ori carburator zit er nog op (lag er los bovenop), maar die buisjes ontbreken, je ziet nog waar ze vastgeschroefd zaten. En nu kosten die buisjes (verwarmer) bijna zoveel als een complete carb, misschien het juiste moment om er iets leuker van carb op te zetten, was toch al aan een 218 kitje aan het denken...

Hartelijk bedankt, dat scheelt mij uren piekerwerk.

P1040962.JPG

P1040963.JPG

Link naar reactie

lang geleden heb ik is zo’n motor onder een lambretta geplooid , en de carbu vervangen door eentje zonder die verwarming ( besteld bij brink motorparts in Nederland = verry cheap ) en een open luchtfilterke erop

als ik mij niet vergis heb ik toen die darmpjes gewoon doorverbonden

Link naar reactie

Heb de slangetjes idd al even doorverbonden, lek=weg. Barstje onderaan in expansievat gevonden, lek2=weg. Nog paar dagen klussen en ik heb een nieuwe. Bedankt voor de tip en het meedenken, Brink is idd low-budget, voor de prijs van dat 'verwarmstukje' heb je een hele carb. En waarom zou ik die benzine willen opwarmen, zaakje goed open houden, wordt ie vanzelf warm van...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...