Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Benzinekraan sleutel


sttn.m

Aanbevolen berichten

Joehoe!

Ik vroeg me af of ik van iemand een sleutel kon lenen om de benzinekraan in de tank van mn pk50 xl te monteren.
Zelf woon ik in Brussel, maar maakt me op zich niet uit als ik er wat baan voor moet doen.

Wil gerust een kleine vergoeding of een goed biertje in ruil geven, maar vind het wat stom geld om uit te geven!

Merci,
Stan.

Link naar reactie
12 minutes ago, sttn.m said:

Joehoe!

Ik vroeg me af of ik van iemand een sleutel kon lenen om de benzinekraan in de tank van mn pk50 xl te monteren.
Zelf woon ik in Brussel, maar maakt me op zich niet uit als ik er wat baan voor moet doen.

Wil gerust een kleine vergoeding of een goed biertje in ruil geven, maar vind het wat stom geld om uit te geven!

Merci,
Stan.

als dat dezelfde is als op een VBB, en je kan 2 weken wachten, en je wil ervoor naar Charleroi (en terug) rijden, dan mag je de mijne lenen.

Veel alsjes...

Je kan ook een steeksleutel afslijpen en haaks terug monteren.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 12/7/2019 om 21:03, Sucho10 zei:

Hallo,

Als deze van mijn VNB past, mag je die lenen.

Ik ga elke dag op en af naar Brussel Noord.

 

Groeten

Luc

Dag Luc

Prima! Ik heb de vespa even bij mn vader staan nu om samen een nieuwe koppeling te steken daar.
Eens dit gebeurd is geef ik een seintje om af te spreken. Zou heel fijn zijn!

Merci,
Stan.

Link naar reactie
Op 12/7/2019 om 21:03, Sucho10 zei:

Hallo,

Als deze van mijn VNB past, mag je die lenen.

Ik ga elke dag op en af naar Brussel Noord.

 

Groeten

Luc

Hallo Luc

Dit is dewelke ik nodig zou hebben.
Als je dezelfde hebt, kan ik vrijdagmiddag/avond in brussel noord met je afspreken!
Laat maar weten of dat ook voor jou lukt :)

 

 

1644384585_Schermafbeelding2019-08-21om13_40_18.thumb.png.dbf722c149bd19b943323796e3b82117.pngHa

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...