Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verdeler lml gezocht


Didi7

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

na efkes in twijfel te staan heb ik beslist om eindelijk een vespa px125 2 takt aan te schaffen. Ook al zou mijn voorkeur uitgaan naar een nieuwe lml star met voorkeur zwart. weet er iemand van jullie of die nog nieuw verkrijgbaar zijn en zoja wie ze nog verdeeld 

alvast bedankt 

Link naar reactie
Op 26/6/2019 om 18:00, Didi7 zei:

...na efkes in twijfel te staan heb ik beslist om eindelijk een vespa px125 2 takt aan te schaffen...

 

5 minuten geleden, Didi7 zei:

Net gemaild naar sdn en ze hebben een lml star 4 takt staan. 

Huh? :blink:

Link naar reactie

Mijn voorkeur gaat idd ook naar een 2takt (na al de comments van jullie te lezen). Aangezien men lml meestal zal gebruikt worden om rond de kerktoren te rijden :)  is een 4takt dan aan te raden? Men budget ligt rond de 2500 euro 

Link naar reactie

Is die 4-takt een schakelvespa, heu LML.  Koop die dan maar.  Ze rijden even goed dan de 2-takten.  Alleen als je wil beginnen tunen ben je nogal beperkt.

Volgens mij kan je een 2 takt NIEUW niet meer ingeschreven krijgen bij de DIV, kwestie van de milieunormen. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
16 minuten geleden, nero zei:

Alleen als je wil beginnen tunen ben je nogal beperkt.

Goh, valt mee zelle, een nieuw 200cc 4-takt blok kost iets minder dan 1000 euro. En daarvoor heeft Polini dan weer een aantal "leuke" dingen: 220-cilinderke, carbu, aangepaste vertanding. Uitlaatjes zijn ook van een aantal merken te krijgen, al is er met een uitlaat alleen niet veel winst te boeken op een 4-takt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...